Miś panda pozdrawia :) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » POZNAJMY SIĘ ... » Miś panda pozdrawia :)

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: Miś panda pozdrawia :)

Witam!

Jestem Ola, mam 20 lat, mieszkam w Lublinie i obecnie studiuję tu psychologię. Zarejestrowałam się, bo mam nadzieję poznać tu fajnych, nowych ludzi i podyskutować na temat tego i owego. I na razie chyba tyle o mnie, może kiedy indziej bardziej się rozpiszę wink Zapraszam osoby chętne do nawiązania bliższej znajomości, gdyż jako osoba o naturze samotnika i skłonnościach mocno introwertycznych, cierpię wiecznie na niedosyt kontaktów społecznych. Misie są fajne, puchate i generalnie bardzo przyjazne, więc piszcie śmiało wink

Pozdrawiam!
PandaWielka

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Miś panda pozdrawia :)

cześć, ja jestem chętny Do nawiązania kontaktu : ) buźka, pozdrawiam.

3

cZEŚĆ:) KTO CHĘTNY POPISAC:)

4

Dzięki za powitanie smile zielonykwasie napisz coś o sobie wink

5

PandaWielka napisał/a:

Dzięki za powitanie smile zielonykwasie napisz coś o sobie wink

Tomek, 24, Opole. Też introwertyk, jak jestem wśród ludzi to pragnę być sam, a jak jestem sam to chcę być razem z ludźmi. Taka natura.

Mam kilku, kilkunastu kolegów, na to nie narzekam, jednak żadnego nie nazwę przyjacielem, przed nikim się nie otwieram za bardzo a chciałbym. Koleżanek absolutne zero i to jest jako taki problem, bo towarzystwo kobiet pozytywnie wpływa na mężczyzn. W zasadzie jakoś szczególnie mi to nie przeszkadza, ale w końcu musi przyjść ten moment na rozpoczęcie poważnego związku z kobietą.