praca podczas opieki nad dzieckiem - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

Temat: praca podczas opieki nad dzieckiem

Witam. Mam 21 lat i zaszłam w ciąże. Jest to 7 tydzień. Bardzo się cieszę ze swoim narzeczonym, ze bedziemy miec maluszka. Ale martwię się ponieważ dotychczas pracowałam tylko na umowę zlecenie. Wiec nie przysługuje mi ani macierzyńskie ani wychowawcze. Pracuję od 17 roku zycia ale nie mam ani jednego dnia przepracowanego na emeryturę. Czy można któraś z was miała też taką sytuację? Czy jest jakas możliwość aby na czas porodu i wychowania dzidziusia lata na emeryture byly mi liczone? Bardziej chodzi mi o to, ze słyszałam,ze kobiety w ciazy moga założyć jakas swoja dzialalnosc. Czy ktos wie na ten temat cos wiecej?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: praca podczas opieki nad dzieckiem

A do czego są Ci potrzebne lata pracy? Jeszcze zdażysz do 70tki sobie na stukać latek.
Twoja emerytura nie będzie zależała od lat przepracowanych. Z zasadzie od niczego nie będzie zależała . Nawet od wielkości wniesionych składek...no może od humoru tego czy tamtego polityka.
Amber przy Zusie do piramidka.

3

Czyli od czego zależy? Moze jestem za malo poinformowana:)

4

Nie ma co liczyć na emeryturę w tym państwie, jeszcze tyle razy prawo zmienią że będziemy płacić same składki a wiek emerytalny osiągniemy w grobie, podziękuje wole teraz żyć na jakimś godnym poziomie.
Pracuję w firmie, która umożliwia ludziom tworzenie własnego biznesu i zarabianiu siedząc w domu za pomocą Internetu lub wielu innych skutecznych metod.
Jeśli była byś zainteresowana pisz na Anna.s124(małpa)interia.pl

Posty [ 5 ]

Strony 1