Kto chce popisać listy? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SAMOTNOŚĆ » Kto chce popisać listy?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 13 ]

Temat: Kto chce popisać listy?

Witam moje drogie Panie smile Szukam chętnych na pisanie listów w formie papierowej. Nie interesuje mnie wiek, zawód ani miejscowość, chciałabym po prostu tak jak za dawnych lat popisać z kimś i czekać z niecierpliwością na kopertę! smile
Kilka słów o mnie: mam męża, mam bobaska 8-miesięcznego, studiuję, nie pracuję. Lubię podróże, konie, dobrą książkę i dobry film. Ogólnie wszystko mnie interesuje i mogę o wszystkim pisać. Czy ktoś chętny? smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Kto chce popisać listy?

Jeeeny, uwielbiałam i uwielbiam listy *.* Ale nie wiem czy w dzisiejszych czasach odważyłabym się podać adres obcej osobie...;/

3 Ostatnio edytowany przez Inori (2012-04-27 15:19:05)

Ja też uwielbiam pisać listy. Ale podawać adres obcej osobie? Nigdy.

4

Właśnie tutaj powstaje moim zdaniem problem, bo jak z kimś pisać listy, skoro nie zna się adresu? Wiadomo, pozostają znajomi, ale ja osobiście wśród nich nie mam nikogo, z kim mogłabym popisać.

5

Witaj! Jest wyjście. Można pisać na adres skrytki pocztowej. Trzeba na poczcie otworzyć sobie skrytkę i pisać na taki adres, anonimowo. Ja jestem na tym forum, gdyż też szukam przyjaciół, kogoś z kim mogłabym pogadać. Jestem zamężna, ale nie mam swojej rodziny, a znajomi się "wykruszyli". Lecz wolałabym pisać na forum. Pozdrawiam.

6