źle wybrany kierunek studiów - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » STRES, LĘK, NERWICA, DEPRESJA » źle wybrany kierunek studiów

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: źle wybrany kierunek studiów

Mam 20 lat i od października studiuję romanistykę na uj. Już przed rozpoczęciem roku akademickiego miałam wątpliwości czy jestem przekonana do tych studiów. Pomysł aby złożyć podanie podsunęła mi mama na kilka dni przed końcem rejestracji na rekrutację. Kończąc liceum nie miałam  do końca sprecyzowanych planów co do studiów. W 1 kl lo doszłam do wniosku, że w mojej przyszłej pracy zależy mi na jak najrzadszych kontaktach z ludźmi (jestem nieśmiała, trudno mi pracować w grupie i  ogólnie nie umiem postawić na swoim.) oraz na niezależności. Stąd pomysł aby zostać tłumaczką. Nauka języków szła mi dobrze (z angielskiego i francuskiego byłam w najlepszej grupie w szkole). Na początku lo chciałam zdawać francuski na maturze i potem iść na romanistykę. Od tego pomysłu odwiódł mnie tata, twierdząc, że mój ang jest na  nieporównywalnie wyższym poziomie niż fran i że nie zdążę w ciągu 2 lat przygotować się do matury z francuskiego.Potem moje zainteresowanie francuskim się skończyło (samo z siebie, nie przez wątpliwości ojca). Moim ulubionym przedmiotem jeszcze od czasów podstawówki była historia, jednak zrezygnowałam ze zdawania jej na maturze. Gdy trzeba było składać podanie na studia, problemem okazał się wybór, jaką filologię miałabym studiować. Kiedyś zastanawiałam się nad rusycystyką lub rosjoznawstwem. Nie wiem jednak  czy moje zainteresowanie tymi kierunkami byłoby wystarczające aby zacząć studia w tym zakresie bo ciekawiła mnie jedynie Rosja w XX