prosze o porade - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » CIĄŻA I PORÓD » prosze o porade

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 5 ]

Temat: prosze o porade

Witajcie drogie mamusie chciałbym sie was prosic o porade. Otóż jestem w 36 tyg.ciąży mam nadciśnienie i jestem cała spuchnieta ,lekarz prze[isał mi leki i je biore jednakże wczoraj rano wstał jak połamana wszystko mnie bolało kregosłup,brzuch u góry ,kłóło mnie w róznych miejscach na brzuchu dodam że mam naprawde duzy brzuch. Do tego bardzo słąbo sie czułam i miałm mdłości przez cały dzien ,brak apetytu a po południu dostałam goraczki choc nie pamietam od ilu lat jej nie miałm ciśnienie mi skovzyło do 156/120 wziełam tabletke na zbicie  to po tzech godzinach przeszło,goraczka też sama spadła,dzis czuje się troche lepiej ale nadal jestem osłąbiona i na wymioty mnie zbiera nieraz mnie kłóje w dole brzucha,chciałbym abyscie doradziły czy powinnam pojechac do szpitala czy może jednak to tylko chwiolowe osłabienie,jakes zatrucie albo co, nie chce nie potrzebnie stresować męża ani siebie.Dodam że przy pierwszej ciązy miałam zatrucie ciążowe ale nie pamietasm abym miała goraczke i drgawki,z góry dzieki wszystkim.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: prosze o porade

moim zdaniem powinnaś się skonsultować ze swoim gin albo jechać do szpitala.. bo to nie jest raczej normalne hmm

3

no moim zdaniem też nie tylko cały czas se wmawiam że to zatrucie pokarmowe albo grypsko ,no ale najlepiej jesli lekarz to sprwdzi dzieki że mi tak szybko odpisałaś.              MojA  córcia ma na imie Dominika:-)

4

i gosiu zapraszam na naszą kafejkę : http://www.netkobiety.pl/viewtopic.php?pid=989366#p989366