Witam! Chciałabym spytać czy któraś z Was studiuje/ studiowała na tym kierunku??? Chciałabym się dowiedzieć jak wyglądają studia na tym kierunku? Angielskiego uczę się od przedszkola, angielski zawsze był moją pasją i zawsze najlepszym przedmiotem w szkole. Czytam ostatnio o tych studiach i szczerze mówiąc przeraża mnie to w jaki sposób piszą studenci.. tak bardzo straszą.. ale czy rzeczywiście tak jest? Czy żeby iść na ten kierunek muszę być bardzo dobra w angielskim??? Chciałabym żeby ktoś mi podpowiedział troszkę jak to wszystko wygląda
To wszystko zależy jakie uczelnie bierzesz pod uwagę. Jeśli UAM, to: tak, musisz być dobra z angielskiego. Pamiętaj też, że filologia nie oznacza jedynie zajęć praktycznych z języka. Będziesz miała literaturę angielską, gramatykę, historię języka, językoznawstwo i inne cuda. Jeśli Cię to nie kręci to lepiej wybierz coś innego
Witaj Disaster, ja studiuję filologię angielską, jestem na 2 roku. Ja również tak jak Ty zaczęłam uczyć się angielskiego w przedszkolu i zawsze był to mój najlepszy przedmiot w szkole wiec bez wahania poszłam na filologie bo marzyłam o tym kierunku od dawna. Ani przez chwilę nie żałowałam, że wybrałam ten kierunek. Oczywiście kaisa_malene ma rację, wszystko zależy od tego na jaką uczelnie chcesz iść, bo każda ma inny poziom, ale generalnie dobra z angielskiego być musisz. Oprócz przedmiotów takich jak : literatura brytyjska, amerykańska, językoznawstwo, gramatyka opisowa, kontrastywna i kilka innych, są jeszcze przedmioty praktyczne jak np. pisanie, gramatyka praktyczna lub rozumienie tekstu pisanego, na których potrzebna jest dobra znajomość języka. Ale nie jest tak źle jak może to wyglądać ! Najważniejsze jest dobre nastawienie oraz chęć studiowania, myślę, że jak angielski od dziecka jest Twoją pasją to dasz sobie rade bez problemu ! Moim zdaniem warto spróbować ! Jakbyś miała jakieś pytania to pisz, chętnie napiszę Ci co i jak