Ból przy stosunku od zawsze - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SEKS, SEKSUALNOŚĆ, PSYCHOLOGIA » Ból przy stosunku od zawsze

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 8 ]

Temat: Ból przy stosunku od zawsze

Witajcie, nie znam się na ginekologicznym opisie waginy, ale postaram się opisać mój problem w miarę dokładnie, może ktoś będzie umiał mi coś pomóc bądź doradzic. Mój problem polega na tym, że praktycznie stosunek dwa dni pod rząd jest niemożliwy, z powodu bólu któy mi towarzyszy gdy facet próbuje we mnie "wejsc" Zawsze po stosunku, boli mnie skóra przy wejściu do pochwy, jest strasznie podrazniona, zdarzało sie nawet że była peknięta. Początkowo byłam przekonana że to wina partnera (był chłopak był hojnie obdarzony przez naturę), jednak z obecnym chłopakiem jest to samo, mimo iz jego penis nie przekracza normalnych rozmiarów. Podczas stosunku wszystko jest ok, nie czuje bólu ani nic, niedogodności pojawiają sie kilka godzin po zbliżeniu, następnego dnie podczas załatwiania swoich potrzeb odczuwam ból nie do wytrzymania (pieczenie). Nie mam już pojecia co z tym zrobic. Nie jest to wina braku podniecenia czy też delikatnosci faceta. Pod tym wzgledem wszystko jest ok. U ginekologa tez byłam jakis czas temu i nic nie mówiła, jakobym miała jakieś wady budowy które mogłyby wlasnie doprowadzac do późniejszego pieczenia. Spotkał sie już ktos  z taka sytuacja? Jest to uciązliwe gdyz z chlopakiem widujemy się w dni wolne od pracy i weekendy, nie mozemy spedzic czasu tak intensywnie jak bysmy chcieli;)

Zobacz podobne tematy :
Odp: Ból przy stosunku od zawsze

SzaraMyszka20,