Witam
To mój pierwszy post,może mam typowy problem ale zupełnie nie wiem jak sobie z tym poradzic...
Może zacznę od tego , że nie mam doświadczenia w związkach,tak naprawdę nigdy nie byłam w związku.Mam 19 lat i niedawno poznałam mężczyznę starszego o 7 lat.Zaznaczam, że nie jesteśmy razem.
Na początku były luźne spotkania,takie koleżeńskie.Na jednej imprezie mnie pocałował,no i tak spędziliśmy resztę wieczoru,na pocałunkach, przytulaniu itp...Napisał mi niedługo po tym, że chciałby czegoś więcej,ja odparłam tym samym,gdyż podobał mi się bardzo...
Im więcej było takich miłych,namiętnych spotkań,tym więcej nieporozumień wkradało się w nasze rozmowy.I to głównie w rozmowy na gg, gdyż na żywo nigdy nie poruszał takich tematów.Dodam, że spotkań było niewiele ponad 10 (wszystkich razem,łącznie z koleżeńskimi).Najpierw były pretensje o to, że nie odbieram tel i nie odpisuję na sms-y.Gdy ten konflikt się zakończył ,zarzucił mi , że nie daję się poznac,bo nie mówię co myślę.Wytłumaczyłam mu spokojnie, że już taka jestem -skryta,nie mówię od razu wszystkiego,nie pokazuję, że mi zależy.On uznał, że jeśli mi zależy,to okażę to..Rzeczywiście może trochę przeginałam,potrafiłam napisac mu, że " nie musi dzwonic ani pisac jeśli coś mu się we mnie nie podoba,że ma wolną rękę,może robic co chce" - te słowa chyba przyjął najgorzej.Zaznaczam, że takie rzeczy pisałam tylko i wyłącznie po jego pretensjach i wypominaniu wad.I to w stanie ostrego wzburzenia,gdy byłam mega wkurzona...Może to błahe,ale już na początku znajomości takie afery..? Czy to ze mną coś jest nie tak?
Dziwne dla mnie jest też to, że po ostrej wymianie zdań ( oczywiście na gg ),on za chwilę potrafi napisac, że "tęskni" ,jakby wcześniejsze słowa nie miały miejsca.Pewnie napiszecie, że pisanie na gg to dziecinada ale niestety mamy mało czasu na spotkania w realu.
Na żywo jest zupełnie inny,nie skupia się na problemach , tylko na mnie.