Które lakiery do paznokci są teraz w modzie w Polsce? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » WIZAŻ - STUDIO MODY I WIZAŻU » Które lakiery do paznokci są teraz w modzie w Polsce?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 36 ]

Temat: Które lakiery do paznokci są teraz w modzie w Polsce?

Nazywam się Ir?na. Mam 19 lat. Jestem z Ukrainy. Jestem studentka na Uniwersytecie Pedagogicznym. Bardzo lubie malować paznokcie. Chcę pojechać do Polski, aby dowiedzieć się więcej o Polakach i ich życiu.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Które lakiery do paznokci są teraz w modzie w Polsce?

A czego konkretnie chciałabyś sie o nas dowiedzieć? Może Ci cos opowiemy smile A co do lakierów to sama nie wiem co akurat modne, najlepiej żeby sie dobrze czuć z danym kolorem. Ponadczasowym kolorem jest nadal oczywiście czerwony smile

3

Modne w tym sezonie są odcienie czerwieni, błękitów, brązów, a także kolor złoty, srebrny bądź beżowy smile

4

Czerwień w pewnych warunkach zawsze jest na topie smile Ale fakt, jak poprzedniczka wspominała - brązy są dość popularne w obecnym sezonie a ładny odcień prezentuje się naprawdę fajnie, ciemne są do tego dość uniwersalne.

5

na Ukrainie jest także modnymi te kolory. i teraz jest lakier do paznokci z magnesem

moNniaaaa napisał/a:

Modne w tym sezonie są odcienie czerwieni, błękitów, brązów, a także kolor złoty, srebrny bądź beżowy smile

6

naprzyklad jak młodzi ludzie spędzają czas wolny, co robią.

reni1087 napisał/a: