nie chce mi się uczyć - Netkobiety.pl

Witaj na Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone przez kobiety dla aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Porozmawiasz na takie tematy jak : miłość, związki, psychologia, edukacja, finanse, religia, zdrowie i uroda...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

#1 2012-01-05 20:31:06

kasia91
Do zakochania jeden krok

nie chce mi się uczyć

Cześć,studiuję psychologię.Przez semestr starałam się uczyć na bieżąco,ale przed sesją najzwyczajniej nie mam ochoty.Bardzo się boję.Doradźcie,jak się zmobilizować i co robić,by zaliczyć semestr?

#2 2012-01-05 20:42:57

K_r_o
Przyjaciółka Forum

Re: nie chce mi się uczyć

Po prostu zacznij się uczyć ! Zainwestuj w porządny klej do stołka i do nauki ! Samo się nie zrobi, psychologia przecież jest ciekawa.
Na początku o mobilizację trudno, ale jak już się rozkręcisz to trudno będzie przestać big_smile

"Nie bój się powolności, ale bezruchu."
rozum smile + serce smile

#3 2012-01-05 21:20:51

madz88
Szamanka

Też studiuję psychologię smile i jeszcze politykę rodzinną.
Moja metoda na zmobilizowanie się: rozpisanie całej sesji i tego co mam się uczyć, od 2 stycznia do ostatniego dnia egzaminu, na niebiesko zaznaczam potem dni kiedy udało mi się zrealizować plan dnia, na czerwono jeśli nie udało się. W zależności ile mam tygodni sesji ustalam liczbę czerwonych dni jakie mogą mi wypaść (teraz 2.01-31.01 są to 2 dni bo mam intensywną sesję - 16 egzaminów + zaliczenia) i jeśli uda mi się osiągnąć cel, czyli mieć max 2 dni czerwone to funduję sobie nagrodę po sesji, którą mam już ustaloną od początku. Co roku to działa, raz lepiej raz gorzej ale motywuje. Kiedyś robiłam stopnie nagród, np 2 czerwone dni to coś takiego naj, potem 4 coś mniejszego, 6 jeszcze mniejsza nagroda. Polecam smile

Życie to nie bajka...

#4 2012-01-06 11:29:44

heathcliff
Net-facet

kasia91 napisał: