Nieumyślne kłamstwo - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

Temat: Nieumyślne kłamstwo

Słuchajcie ludzie, taka sprawa jest.
Otóż tydzień temu dostałem od agencji pracę w markecie na 3 dni. Podczas spotkania powiedziałem, że studiuję, podpisałem umowę, poszło dalej. Przepracowałem swoje i co się okazuje? Przyszła spóźniona przesyłka do moich rodziców (mieszkam w W-wie, zameldowany gdzie indziej), którzy z kolei byli na romantycznym wyjeździe przed Wigilią. No i klops, bo w przesyłce od uczelni jak byk, że w połowie grudnia zostałem skreślony z listy studentów (z powodów losowych zawaliłem sporo zajęć).
Teraz.
Czy powiedzieć pracodawcy o tym jaka jest sytuacja jeszcze przed rozliczeniem ich z ZUS-em?
Czy coś mi grozi?
Nie doszło do mnie jeszcze wynagrodzenie, czas do dwóch tygodni wpłaty, więc mogą mi nie przesłać tej mamony? :3
Czy da się polubownie to załatwić, bym nie poszedł do więzienia? big_smile Żartuje, ale w przypadku kary pieniężnej nie będę miał za co żyć.

Dzięki z góry za odpowiedzi i pozdrawiam!

Zobacz podobne tematy :

2 Ostatnio edytowany przez agasalim (2011-12-29 16:35:35)

Odp: Nieumyślne kłamstwo

Jeżeli pracodawca przyjął Cię międzyinnymi dlatego że studiujesz to radze poszukać nowej pracy w dniu podpisywania umowy nie wiedziałeś że jesteś skreślony więc myślę że te pieniażki cisię należą za ta pracę ale kłamać dalej nie możesz A mam jeszcze pytanie a tą umowę to na jak długo podpisałeś ?

3 Ostatnio edytowany przez Motley Boy (2011-12-30 00:59:32)

Odp: Nieumyślne kłamstwo

Napisałem - 3 dni.