Sprzedaż ubrań :) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » WIZAŻ - STUDIO MODY I WIZAŻU » Sprzedaż ubrań :)

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 12 ]

1

Temat: Sprzedaż ubrań :)

Hej.

Czy sprzedajecie czasem jakieś ubrania, które do Was nie pasują lub się np. znudzą???
Ja mam właśnie bardzo dużo takich ubrań i chciałabym je sprzedać, żeby mieć pieniądze na nastepne. Jednak nie znam się za bardzo jak można coś sprzedać, na jakich stronkach internetowych itp.
Próbowałam już na allegro ale nie udało mi się mam nowe konto, żadnych komentarzy, transakcji i może nie jestem zbyt wiarygodna. Ludzie najczęściej wybierają tych którzy już są dłużej w tym.

macie jakieś porady jak można coś sprzedać w sieci????

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Sprzedaż ubrań :)

Napiszę Ci na maila gdzie możesz sprzedać ,bo tu chyba nie można na forum pisać stron smile

3

jeżeli byłaby możliwość Lidka - też bym poprosiła smile.

4

Ok. Ale mam prośbę żebyś na tego e-maila wysłała co teraz wpisałam bop tamten niestety jest nieaktualny.

5 Ostatnio edytowany przez Olinka (2014-07-27 14:47:43)

ja uwielbiam chodzić po second handach! Wygrzebuje naprawdę fajne cacka! Przekonaj się sama wejdź może spodoba ci się coś. Wejdź spam wpisz spam a jedna z moich rzeczy będzie na początku wyszukanej strony!

6

Ja sprzedaję, ale nie na ALL:P jakoś mnie ta strona nie kręci:P

7

Kliknij na stronę ibutik.pl tam jest fajna oferta myślę że, dla Ciebie na początek wystarczy sama tam zamawiam co jakiś czas i jest ok ale i też musisz uważać.

8

Jeżeli chodzi o zakup ubrań,to ja z kolei uwielbiam sklepy internetowe. Bardzo duży wybór i niskie ceny. W końcu o to właśnie chodzi.