Temat: Atywia- opinie i pytanie

Witajcie,
czy któraś z Was bierze pigułki Atywia? Podobno są one nowe, a przepisała mi je lekarka, chciałabym się dowiedzieć jakie są Wasze opinie na ich temat.

Mam też pytanie: zaczęłam je zażywać w 2 dniu miesiączki (nie było ich wcześniej w aptekach w moim mieście, musieli mi je sprowadzić). Czy wobec tego będą one działać normalnie? Na opakowaniu nic nie jest napisane, wiem że powinnam zacząć od 1 dnia, ale lekarka zakazała mi czekać z tym leczeniem (mam pęcherzyk na jajniku).

2

Odp: Atywia- opinie i pytanie

Jeżeli wzięłaś pierwszą tabletkę w drugim dniu miesiączki, to zazwyczaj jest tak, że przez kolejnych 7 dni powinno się stosować dodatkową antykoncepcję (np. prezerwatywę) a potem już działają normalnie. Ale nie mam pewności czy w przypadku tych tabletek też tak jest.
W ulotce powinnaś znaleźć odpowiedź na to pytanie.

3

Odp: Atywia- opinie i pytanie

Właśnie chodzi o to, że nic nie jest napisane w ulotce na ten temat.

4

Odp: Atywia- opinie i pytanie

To powinnaś w takim razie skontaktować się z lekarzem. Ja nie mam pewności co do takiego działania akurat tych tabletek.

5

Odp: Atywia- opinie i pytanie

Wiem, że jest to odpowiednik polski Jeanine. Czy ktoś ma informacje co do działania tego leku?

6

Odp: Atywia- opinie i pytanie

Witaj, ja Brałam przez pół roku te tabletki i ciesze sie ze je odstawiam.. Jak zaczełam je brac miałam przez 32 dni mocne plamienia, do tego na zmiane straszne łaknienie, mogłam pochłaniac wielkie ilosci wszystkiego a raz brak całkowity apetytu... Nie miałam ochoty na sex niestety w tym czasie, byłam mniej "mokra", no i zmiany nastroju co chwila płacz, radość, złość, czepianie sie o wszystko..

7

Odp: Atywia- opinie i pytanie

Witam. Sprzedam 2 opakowania Atywi za 50 zł z przesyłką . W razie pytań, proszę pisać na gg 725265

8

Odp: Atywia- opinie i pytanie

Atywię biorę już prawie rok. Żadnych plamień między okresami. Tylko bardzo skąpy okres.

"Choć nikt nie może cofnąć się w czasie i zmienić początku na zupełnie inny, to każdy może zacząć dziś i stworzyć całkiem nowe zakończenie."

Carl Bard

9

Odp: Atywia- opinie i pytanie

Dołączam się do tematu. Wczoraj lekarz przepisał mi tabletki atywia i sama nie wiem co robić... mam 3 dzień cyklu czy brać je już teraz czy odczekać do następnego cyklu? Czy po tych tabletkach jest większe prawdopodobieństwo że przytyję? Jak to było w Waszym przypadku? I czy komuś te tabletki pomogły na trądzik bo w takim celu je dostałam...

10

Odp: Atywia- opinie i pytanie

Witajcie smile ja od pół roku biore Atywię - wcześniej brałam OC-35 2 lata, plastry przez 2 miesiące, Cilest 2 miesiące i Mercilon. Tylko po OC -35 czułam się w miarę normalnie i po Atywii. Lekarz zmieniła mi OC z uwagi an to że już długo je stosowałam a podobno Atywia mniej niszczy wątrobę bo jest minitabletką. Ogólnie jestem zadowolona z tych tabletek. Poprzednie środki źle odczówałąm - bóle piersi, kłucie w sercu, mdłości... koszmar. Fakt że po wszystkich tych środkach i tak nie mam ochoty na sex i tak .... no może zdarzają sie takie dni gdzie "mnie się chce". Oprócz tego mam stany depresyjne i to chyba też nieuniknione... Więc cóż jak się nie chce zajść w ciąże to trzeba przecierpieć swoje....

11

Odp: Atywia- opinie i pytanie

Kończę 3 opakowanie Atywii. Ginekolog zapisała mi je, gdyż chciałam poprawić stan swojej skóry. Póki co - poprawy cery nie odczułam, jednak bardzo urosły mi piersi i co najgorsze - mam dość częste nudności. Pierwszy okres wraz z pierwszą tabletką miałam dość długi ok. 2-3 tygodni ale teraz jest ok. Jeśli ze skórą nic się nie zmieni, a nudności nie przejdą - poproszę o zapisanie innego środka.

***Spoglądam wstecz i widzę tyle pustych godzin. Ogarnia mnie strach, bo wiem ile minęło, lecz nie wiem ile zostało***

29.08.2015r. - odliczam dni do naszego ślubu smile

12

Odp: Atywia- opinie i pytanie

Witam Serdecznie.

Otóż właśnie zaczełam trzecie opakowanie Atywii ,zażywam ją ze względu na cere.
Ciężko mi było dobrac odpowiednie tabletki ,bo mam problemy z nadciśnieniem,i czasem występowały u mnie migreny.

Dostałam Atywie, i jeżeli chodź o moje samopoczucie to jest w normie, ciśnienie mam w porządku, bóle głowy mi nie dokuczają . Bardzo się z tego ciesze, ale właśnie..
cera wciąz jest taka jak była, cały czas coś wyskoczy mi na twarzy..
niby krótko jest zażywam ,ale gdy brałam wcześniejsze tabletki .. efekt był praktycznie po miesiącu stosowania,więc troche się martwie że nie pomogą.

Jak myślicie ile miesięcy powinnam je stosowac,żeby moja cera wróciła do normy?

Pozdrawiam.