Mam żal do lekarza, który ratował mi życie. Jak zapomnieć? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Mam żal do lekarza, który ratował mi życie. Jak zapomnieć?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 17 ]

Temat: Mam żal do lekarza, który ratował mi życie. Jak zapomnieć?

Witajcie!

Zacznę od tego, że studiuję na kierunku zwiazanym z medycyną (pierwszy rok). Ogólnie lubię się tego uczyć. Czasem przeraża człowieka myśl, ile to nieciekawych rzeczy może przytrafić się ludziom. I mnie przytrafiło się coś o czym nie idzie zapomnieć. Pewnego dnia nagle zachorowałam. Udałam się z mamą do przychodni. Szłam zgięta w pół. Gdy dotarłam na miejsce lekarz zaproponował, abym poszła do szpitala. Ja jednak nie miałam już na to siły (do szpitala był kawał drogi), więc zaproponował, aby wezwać taksówkę. I właśnie w tym momencie mój stan się pogorszył. Do szpitala odwiazła mnie karetka pogotowia. W szpitalu lekarze nie wiedzieli, co mi dolega. Mój lekarz prowadzący bał się podjąć jakąkolwiek decyzję w mojej sprawie. Czekali na przyjazd ordynatora. Ordynator podjął decyzję o natychmiastowej operacji, gdyż o moim przeżyciu decydowały już minuty. Cały zespół bardzo się spieszył. I chyba głównie właśnie przez ten pośpiech.............obudziłam się na stole w trakcie trwania zabiegu. Nie mogłam się ruszyć (byłam powiazana do stołu), nie mogłam mówić, gdyż w gardle miałam rurkę wrazie gdyby trzeba było natychmiast podłączyć mnie do sprzętu wspomagajacego oddychanie, obok mnie nie było nikogo, żadnego lekarza. Wszyscy byli po drugiej stronie "zasłony" i coś tam grzebali w brzuchu. Byłam przerażona. Żeby zwrócić uwagę na fakt, że się obudziłam starałam się wydobyć z