za dużo swobody? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 6 ]

Temat: za dużo swobody?

Mimo, że mam za sobą 20miesięczny związek, to i tak z pewnością w sprawach damsko-męskich jestem nowicjuszką.
Tenże związek był toksyczny, nie przeczę - z mojej winy też, chociaż zdałam sobie z tego sprawę dopiero po zerwaniu. Tak to jest, że nie widzi się swojej winy wink
Wkurzałam się na niego dosłownie o wszystko, robiłam wyrzuty o największe bzdety, o każdą koleżankę, o głupie komentarze na nk, cokolwiek, byle się pokłócić i wytknąć, jak bardzo o mnie nie dba. Byłam straaaaaaaaaasznie zazdrosna. I chyba wiecie, zakazany owoc kusi najbardziej, bo po rozstaniu dowiedziałam się, że zdradził mnie z dziewczyną, której po prostu nienawidziłam, chociaż paradoksalnie jej nie znałam, ale to odrębna historia.

Przy aktualnym facecie stwierdziłam, że tym razem być tak nie może. Przy okazji wiedziałam, że trzymanie go w klatce będzie po prostu niemożliwe, wiedziałam jaki to typ faceta. Mnóstwo znajomych, w tym dużo, jak on to mówi psiapsiół, lubi imprezy i alkohol. Nastawiłam się na pełną akceptację... Na to, że nie mogę nim rządzić. Ma pełną swobodę, robi co chce, kiedy chce i z kim chce. Te jego przyjaciółki też mi nie przeszkadzają, w sumie to nawet mnie to uspokaja, daje mi powód do zaufania. Dlaczego? Bo mam pewność, że nie patrzy na każdą dziewczynę jak na obiekt seksualny; umie się przyjaźnić z płcią przeciwną. Ufam mu w 100%, aż sama się sobie dziwię, bo po doświadczeniach z poprzednim nie powinnam. A jednak, i cieszy mnie to.