Pamiętnik anonimowego alkoholika - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » TRUDNA MIŁOŚĆ, ZAZDROŚĆ, NAŁOGI » Pamiętnik anonimowego alkoholika

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 57 ]

1

Temat: Pamiętnik anonimowego alkoholika

Witajcie

Mam na imię Piotr, liczę sobie 28 lat. W skutek pewnych zawirowań zdrowotnych i czasu w związku z tym straconego, ciągle studiuję, choć podjąłem pracę.
Jestem normalnym mężczyzną. Odnoszę sukcesy na wielu polach, od pół roku jestem zaręczony. Z narzeczoną układa mi się dobrze, jeśli nie bardzo dobrze. Jest uczucie, zaufanie, wzajemna motywacja, szacunek.
Z wyglądu jestem, jak przeciętny Kowalski. Całe życie ćwiczę, więc sylwetka jest dobra, ale nie jestem też playboyem z okładek czasopism. Normalny facet.
Studia i praca - najkrócej opisać je można stwierdzeniem "robię to co lubię i lubię to co robię". Skłamałbym jednak, gdybym napisał że nie przysparza mi wielu powodów do stresu.
Powiecie, że jestem zadufany w sobie - ale wiele osób mnie lubi, a wszyscy szanują. Bo widzą we mnie kogoś, nie leszcza.

Mam jednak problem, z którym od dawna wygrać nie potrafię.

Alkohol był u mnie w domu od zawsze. Pierwsze przygody z nim związane przeżyłem pod koniec szkoły podstawowej. Im później - tym więcej. Alkoholu nadużywa mój ojciec. Obrazek zasypiającego go w fotelu przestał być czymś dziwnym. Zabawne, obaj odnosimy większe lub mniejsze sukcesy i obaj dzielimy ten sam problem...