Tanie ubezpieczenie OC - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 50 ]

Temat: Tanie ubezpieczenie OC

Hej,

Gdzie można dostać waszym zdaniem tanie ubezpieczenie oc ? Mam ponad 10 letnie autko jestem młodym kierowcą smile
Przeglądam oferty link4 niby miało być tanio ale odpadł w przedbiegach na razie pozostała mi Hestia i Aviva do zobaczenia ale może któraś z was ostatnio kupowała gdzieś w miarę tanio?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Tanie ubezpieczenie OC

No nam właśnie najtaniej w Linku wyszło. Nie jestem pewna, ale mój facet jakieś 400 złotych przy pełnych zniżkach u nich płaci za OC. Ostatnio wspominał coś o samochodowej karcie kredytowej, podobno dają znizki na OC jeśli się jej uzywa.

3

Odp: Tanie ubezpieczenie OC

Dla młodych kierowców niestety nie opłaca się branie ubezpiecznia OC autka na siebie. Jeśli tylko masz możliwość próbuj na kogoś kto ma chociaż wiek powyżej 24 lat (brak zwyżek) lub w lepszym przypadku jakieś zniżki. Niestety zniżki, które otrzymasz potem z tytułu lat bezwypadkowej jazdy nijak mają się do zwyżek z powodu wieku.

4

Odp: Tanie ubezpieczenie OC

jak masz konto w mbanku to polecam tamten supermarket ubezpieczeń - można sobie wybrac najtańsze, najlepsze dla Twojego autka:) jest taniej bo nie płaci sie prowizji dla agenta:)

5

Odp: Tanie ubezpieczenie OC