Aby nie rozrzucać ANKIET po wszystkich działach forum, tutaj można zamieszczać prośby o wypełnienie ankiety potrzebnej do napisania pracy dyplomowej na każdy temat . Użytkownikom łatwiej będzie ankietę znaleźć i nie zgubi się wśród setek innych wątków, często o podobnej tematyce co temat ankiety.
Bardzo proszę wszystkich pomocnych o wypełnienie ankiety. Potrzeba mi jeszcze trochę a czasu jest niewiele. Dzieki!
http://www.ankietka.pl/ankieta/112499/ankieta-na-temat-preferencji-konsumenckich-a-takze-wiedzy-dotyczacej-napojow-herbacianych-granulowanych.html
Wypełniona
Witam wszystkich,
jestem studentką V roku psychologii i piszę pracę magisterską o bliskich związkach osób, które doświadczyły różnego rodzaju przemocy ? przemocy fizycznej, seksualnej, emocjonalnej (psychicznej).
Osoby, które mają takie doświadczenia i znajdują się obecnie w stałym związku ? bardzo proszę o wypełnienie ankiety. Ankieta nie jest zbyt długa i wypełnienie jej nie zajmie dużo czasu. Badanie jest w pełni anonimowe i zostanie wykorzystane wyłącznie do mojej pracy magisterskiej.
link dla osób, które doświadczyły przemocy: moje-ankiety.pl/respond-46992.html
Dodatkowo muszę przebadać jeszcze grupę porównawczą, czyli osoby, które nie doświadczyły przemocy i znajdują się obecnie w stałym związku.
link dla osób, które nie doświadczyły przemocy: moje-ankiety.pl/respond-47441.html
Z góry bardzo dziękuję za pomoc!
Witajcie!
Potrzebuje pomocy przy mojej pracy. Ankieta jest króciutka, a jej zaletą jest możliwość pełnego wypowiedzenia się na temat, na co z resztą ogromnie liczę.
Poniżej link do ankiety:
docs.google.com/forms/d/1c-2RWtPlVdZVI2Q6l7px-2LgAqBVP1rDj-iMiTLHCRg/viewform
Joa.sz twoja ankieta jest przeraźliwie długa!
Maria84 - wypełniłam
Witam Państwa