przeprowadzka z miasta na wieś - stres i zmiany - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » STRES, LĘK, NERWICA, DEPRESJA » przeprowadzka z miasta na wieś - stres i zmiany

Strony 1 2 3 30 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 65 z 1,939 ]

Temat: przeprowadzka z miasta na wieś - stres i zmiany

Mam 30 lat. Pracuję jako przedstawiciel handlowy w branży rolniczej. Jeżdżąc poznałam męża. Hodowca, w moim wieku, bardzo przystojny, bardzo inteligentny. Od razu zaiskrzyło. Spotykaliśmy się wiele miesięcy. Rozmowy, niepewność co będzie. Czy przerwać to, czy kontynuować. Bo przecież ile można spotykać się na chwilę przejeżdżając 100 km w jedną czy drugą stronę? Mieszkał z mamą, bratem i brata dziewczyną. Ja całe życie w mieście. Od urodzenia, od kilku lat samodzielna we własnym mieszkaniu, ekskluzywnie urządzonym, podróże do Egiptu, Stanów Zjednoczonych, Francji.... no dosłownie wszędzie. Samodzielna w 100% kobieta sukcesu. Młoda, bardzo energiczna. Ale coś ciągnęło do niego..... Pokochałam go. Jego inteligencję. Zaradność. Był taki jak ja - stanowczy, samowystarczalny. Uwierzyłam, że miłość czyni cuda, jest ponad granice, które nas dzielą ? ja naprawdę w to wierzyłam. Jakie obraliśmy wyjście? Z tego powodu że ma krowy mleczne i nie może z dnia na dzień wszystkiego zostawić, a nawet nie chce bo to kocha, to zrobimy tak: ja przeprowadzę się na wieś, z bratem i jego dziewczyną ustalił, że wyprowadzą się, zostanie z nami tylko jego mama - jak się wydawało bardzo poczciwa kobiecina. Ja będę dalej pracować. Pomieszkamy w starym domu z jego mamą jakiś czas, w tym czasie będziemy budować dom obok. Remont ruiny w której on mieszka pewnie pochłonąłby tyle samo środk