Problem z facetem dotyczący gier, olewania mnie .... - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ZWIĄZEK NA ODLEGŁOŚĆ, MIŁOŚĆ PRZEZ INTERNET » Problem z facetem dotyczący gier, olewania mnie ....

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 51 ]

Temat: Problem z facetem dotyczący gier, olewania mnie ....

Cześć,
Nie wiem za bardzo od czego mam zacząć to może zacznę od początku. Poznałam swojego faceta w internecie, jesteśmy ze sobą " na odległość" już z 6 lat ( ponieważ on chciał żebym ukończyła szkołę , studiuję i zostały mi 3 miesiące do ukończenia mgr.). Potem chcemy zamieszkać razem i razem żyć, na początku poświęcał mi swoją uwagę, rozmawiał , starał się. Teraz tego nie ma, zaznaczam , że on pracuje za granicą i codziennie nie ma czasu na granie, ale gdy tylko wraca aby pozałatwiać swoje sprawy w Polsce to automatycznie zasiada do gier i potrafi mnie olewać przez cały dzień nie racząc odpisać na smsy albo potrafi odpisać mi od niechcenia półsłówka jakieś... Nie mam jak z nim porozmawiać a nie ukrywam , że potrzebuję rozmowy, wsparcia bo jest moim facetem w końcu. Kocham go , ale boli mnie to , że wtedy gdy tylko ma czas to poświęca swoją całą uwagę na grze . Pisał mi , że się stęsknił za grą co mnie bardzo boli, mówi , że mnie kocha ale za nic w świecie nie chce zrezygnować z grania a gra już tak ładnych parę lat jeśli ma czas zaznaczam i jest w Polsce. Rozumiem, gdyby poświęcił czas na granie i trwałoby to z godzinę ale on potrafi grać i nic go więcej nie interesuje, boli mnie to , że mnie tak olewa , kłóciłam się z nim wcześniej o to ale teraz to już na prawdę przegiął. 2 tygodnie siedział w domu i 2 tygodnie grania olewając moją osobę i moje uczucia.