Leczenie zębów za granicą - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ZDROWIE KOBIETY » Leczenie zębów za granicą

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 62 ]

Temat: Leczenie zębów za granicą

Cześć. Jestem lekarzem, internistą. Od dizeciństwa boję się jednak stomatologów. Nawet kiedy pojawiło sie nowoczesne znieczulenie i nawet ekstrakcja prawie nie boli, drżę na sama myśl o dentystach. Pamiętam, jak jeszcze w dzieciństwie (mam 44 lata), kiedy byłam mała i mama prowadzała mnie do stomatologa, bałam się słuchac, jak jęczą i cierpią dorośli ludzie, którym wyrywali zęby, nerwy... Pamiętam, jak jedna dziewczyna rozpłakała się i lekarz nijak nie mógł jej uspokoić. Ja jednak nie o tym chciałam. Chcę wam opowiedziec o moim obecnym problemie. Jestem po czterdziestce, mam trójkę dzieci, drugiego już męża. Rodziłam 3 razy, więc  zęby mam w fatalnycm stanie, moje pociechy, że tak powiem, już się postarały, bby wyciągnąć ze mnie całe wapno)) I tak nie będąc bynajmniej i nie czując się starą, mam może połowę normalnych zębów. Szzególni po trzecim porodzie zeby zaczęły po prostu wypadać. Leczenie – plomby itd, tylko wydłużało proces, ale nie mogło go odwrócić. Dwa lata temu zrobiłam sobie koronki i one też wypadły. Stomatolog mówi, że zęby, na które je nalozono, do niczego się już nie nadają i dlatego koronkom powiedziałam do widzenia.
W ogóle sytuacja jest taka, że trzeba mi wstawić w szczękę 2 implanty a na nich osadzić 5 koron... A w żuchwę   - kolejne 2 implanty i 3 korony.