Witajcie mam pytanie i obawy,możę zaczne 15 listopada miałam ostatnio okres .Z mężem sie staramy o dziecko ,kochalismy sie 26 wię 2 dni przed owulacją.Mam problemy z nogą więc lekarz wysłał mnie na rtg oczywiśćie zrobiłam test czy może jestem ,miałam przeczucie a rtg ,było robione 5 ,więc 9 dni niby od zapłodnienia i test wyszedł negatywny i zrobiłam rtg.Dziśiaj zrobiłam test bo mi śię okres spóżnia i wyszła 2 kreska bardzo niewyrażna ,bo robiłam popołudniu więc myśle ,że jestem jutro idę do lekarza ,ale śie obawiam o te rtg mam złe myśli żeby nic sie niestało Pozdrawiam i czy ta nie yrazna kreseczka to ciąża.
Najczęściej nawet jak jest niewyraźna kreska to oznacza ciążę. Zobaczysz co ci powie lekarz, w końcu na pewno zna się na rzeczy lepiej niż przypadkowe osoby z neta.
Życzę zdrowego dzidziusia, pozdrawiam.
u mnie druga byla ledwo widoczna... i jestem juz w 20 tygodniu !! Wiec zapewne jestes
Nie martw sie o to rtg, w poczatkowej fazie ciazy nie zaszkodzi dzidziusiowi.
23.08.2015 2 kreski

06.05.2016 Kubuś 4100 g i 54cm do KOCHANIA
A brzuch mnie boli ku dołowi ,ale sama nie wiem czy to ból jajników i wszystkiego na dole czy wzdęcia ,to taki ból kolkowaty i zaraz gazy mi chcą odejść masakra .Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam.