Mój biznes w sieci - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

Temat: Mój biznes w sieci

Hej, proszę Was o rady. Od jakiegoś czasu prowadzę sklep internetowy, jednak myślałam, że interes będzie się kręcił nieco lepiej, a klientów wcale nie przybywa. Próbowałam jakoś wypromować stronę w mediach społecznościowych itp., ale nie przyniosło to zbytnich efektów, nie wiem już co robić. Słyszałam coś o pozycjonowaniu w wyszukiwarce Google. Myślicie, że to przyniesie efekty? Może macie jakiś lepszy pomysł?

Mam na imię Laura, mam 25 lat, pochodzę z niewielkiej miejscowości pod Warszawą. Z zawodu jestem instruktorką fitness, jest to również moja pasja, którą z przyjemnością i zapałem rozwijam w każdej wolnej chwili. Marzę o założeniu własnego klubu. Interesuję się także zdrowym odżywianiem.
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Mój biznes w sieci