Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych a zajscie w ciaze - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych a zajscie w ciaze

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 2 ]

Temat: Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych a zajscie w ciaze

Witam wszystkich.Tak jak w podanym temacie chcialabym sie od was dowiedziec czy po odstawieniu tabletek udalo sie wam zajsc w ciaze bez komplikacji...interesuje mnie to bo sama stosowalam tabletki dokladnie vibin mini i 2 tyg temu postanowilam je odstawic. Od tego czasu zle sie czuje,mam mdlosci i bol brzucha. Czy w waszym przypadku takie objawy sie pojawily? I czy ktoras z was szybko zaszla w ciaze.Mam nadzieje ze otrzymam ciekawe odpowiedzi. Pozdrawiam.

Zobacz podobne tematy :

Posty [ 2 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych a zajscie w ciaze

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2021