Wyjazd do pracy " w ciemno "- szansa czy oszustwo. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PRACA DLA KOBIET - POPULARNE ZAWODY, PRACA NA ETACIE, WŁASNA FIRMA » Wyjazd do pracy " w ciemno "- szansa czy oszustwo.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

Temat: Wyjazd do pracy " w ciemno "- szansa czy oszustwo.

Witam Was,

Zalogowałam się w popularnym serwisie ogłoszeniowym z myślą znalezienia pracy w wakacje. Studiuję, mam 3 miesiące wolnego czasu więc postanowiłam coś z tym zrobić. Wczoraj dostałam maila o treści :"witam serdecznie oferuję pracę sprzątanie mieszkań i biur . Praca w wiedniu tj. 4 godz drogi z krakowa. praca od wtorku do czwartku. wyjazd w poniedzialek wieczorem, przyjazd we czwartek południe. wynagrodzenie 1400 euro miesięcznie tj. wiecej info na nr ......." Zainteresowana zadzwoniłam. Odebrał mężczyzna, po rozmowie wydał mi się w porządku, wszystko mi wyjaśnił. Sprząta się mieszkania Polaków, którzy dostali jej od firmy w której pracują. Jest jedno osobne mieszkanie dla ekipy sprzątającej w którym będziemy spać przez te 3 dni. W poniedziałek wieczorem jest wyjazd. Mam spotkać się z nim przed południem bo jak sam stwierdził " rozumie że nie wsiądę od razu i nie pojadę". Jeszcze się nie zdecydowałam. Rodzice oczywiście odradzają mi ten wyjazd. Z jednej strony perspektywa zarobienia wcale nie małej kasy, a z drugiej duże ryzyko.

Poradźcie mi, czy zaryzykować?

" A jak już Cię znajdę, to jutro także będziesz dla mnie najważniejszy"
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Wyjazd do pracy " w ciemno "- szansa czy oszustwo.