Cześć,
piszę ponieważ już sama nie wiem co robić i mam mętlik w głowie. Tak jak mówi tytuł, prawdopodobnie straciłam jednego z dobrych kumpli i jest mi na ten czas z tym bardzo źle. Może też sobie coś wkręcam i wymyślam, dlatego proszę o radę. Uwaga jeszcze jedna, text jest dość długi , dla wytrwałych.
Mam dobrą paczkę z liceum -7-10 osób. Najbardziej zgadaliśmy się po skończeniu liceum jakoś rok później gdy każdy z nas poszedł na studia. Ja zmieniłam kierunek. Poszłam rok niżej i do tej pory to samo studiuję. Jest mi bardzo dobrze.
Na kierunku na początku nie mogłam się odnaleźć. Uważałam, że ludzie oceniają mnie przez pryzmat tego, że zmieniłam studia i jeszcze raz zaczęłam. Ale oczywiście się myliłam. Zaczęłam szukać innych znajomych. I tak na pierwszym roku starałam się poznawać jak najwięcej ludzi, polaków i erazmusów z zagranicy. Cały mój pierwszy rok upłynął na imprezach i spotkaniach w gronie międzynarodowym. Na drugim roku poznawałam bardziej ludzi z kierunku. Dopiero wtedy niektórzy powiedzieli mi, że bali się mnie wcześniej, ponieważ byłam bardzo żywiołowa, trochę o specyficznym poczuciu humoru jak na dziewczynę, zawsze pełno znajomych się obok mnie kręciło.