Witam! Chandra, złość, niska samoocena czy po prostu życie? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » POZNAJMY SIĘ ... » Witam! Chandra, złość, niska samoocena czy po prostu życie?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

1

Temat: Witam! Chandra, złość, niska samoocena czy po prostu życie?

Nawet nie wiem od czego zacząć może od tego ze nigdy nie pisywałam na forach. Mam 23 lata i przytłaczający mnie staż życiowy. Jestem asystentką w firmie i studiuję germanistykę, tłumaczenia. czemu tu jestem? Sabotuję swój związek, przez swoją niską samoocenę, przez złość? Nie wiem dużo tego... ale czy ktoś chciałby to poczytać, poradzić mi?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Witam! Chandra, złość, niska samoocena czy po prostu życie?

cześć a powiedz-z kąd ta złość i frustracja  ..i dlaczego masz samoocenę tak niską ,napisz coś więcej

3

Odp: Witam! Chandra, złość, niska samoocena czy po prostu życie?

3 lata temu rodzice kazli mi wybierac oni albo facet 10 lat starszy rozwodnik z dzieckiem... wiec o 11 w nocy przyjechał po mnie taksówka... z domu mogłam zabrać dokumenty, klucze oddać. rodzice nic nie wiedzieli i nie specjalnie chcieli chyba ze wlicza sie w to zastraszanie, szykanowanie.
Facet i związek do kitu skonczyło się po 1,5 roku.... nie wiem na ile z nim byłam zeby sie wyrwać z domu a na ile mi imponowała jego dorosła postawa.
potem był inny chłopak i spotkanie z rodzicami i niby sie pogodzilismy i niby jest ok tylko co chwile dają mi do zrozumienia jak wilka porażke odniosłam.... w sumie dwa razy bo następny facet mnie zdradził.
Pracuje studiuje sama się utrzymuje ale to ciągle za mało dla moich rodziców.