Zakazy, nakazy... Jak żyć? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Zakazy, nakazy... Jak żyć?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 12 ]

Temat: Zakazy, nakazy... Jak żyć?

Jestem w małżeństwie od 2.5 roku. Mamy 2 letnie dziecko. Mam 23 lata. Mąż nie jest dużo starszy. Studiuję, teraz mam staż i łapie jakieś dorywcze pracę. Mąż pracuje. Mieszkamy u teściow. Przed małżeństwem mieliśmy z mężem wspólną pasję. Po ślubie jego preferencje się zmieniły. Woli pistolety karabinki itp. wydaje na to mnoooostwo pieniędzy. Obiecuję dom bla bla bla, nawet chciałam odkładać na dom z tego co zarabiam. Jednak gdy widzę że on ciągle ma tylko jakieś wyjazdy do kolegów i wydawanie kasy na "pasję" nie chce odkładac pieniędzy. Ja musiałam zrezygnować ze swojej pasji i nawet jeśli mam pieniądze mąż zakazuje mi wydawać je na moją pasję. Mówi mi tylko co mam robić za co płacić co kupowac, a on w tym czasie wydaje tysiące na swoją pasję. Obiecywał że jak zapłacę za żłobek on zapłaci za geodetę. A dziś znalazłam fakturę na 2.5 tyś zł zaliczki na następny karabin ... Już nie mam sił. Nawet jeśli chciałabym odłożyć pieniądze na swoją pasję żeby się jakoś oderwać od tej szarej rzeczywistości on mi zaraz powie na co mam wydać te pieniądze... Jak mu wytłumaczyć że też chce mieć coś od życia? A jeśli ja zrezygnowałam z wszystkiego co kochałam to dlaczego on nie może zrezygnowac że swoich pasji? Albo razem odkładamy pieniądze na dom, albo oboje wydajemy kasę na swoje pasje ... A nie ja mam się poświęcać a on się bawi w najlepsze

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Zakazy, nakazy... Jak żyć?

Macie dzieci, albo planujecie?