Dieta, treningi a mierzenie efektów - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » MEDYCYNA NATURALNA - ZIOŁA, ZDROWE ODŻYWIANIE, DIETY » Dieta, treningi a mierzenie efektów

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 7 ]

Temat: Dieta, treningi a mierzenie efektów

Cześć, wiem, że sugerowanie się tylko wagą jest niepoprawne, bo rozwijając mięśnie podczas chudnięcia często nie zmniejszamy wagi. Dlatego postanowiłam, że będę również mierzyć obwody ciała, co jakiś czas, aby mierzyć efekty treningów. Jakie partie powinnam mierzyć i w których miejscach?

Jak mierzyć ciało, aby kontrolować efekty? - https://waga-lekka.pl/jak-sie-mierzyc/
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Dieta, treningi a mierzenie efektów
Beciak28 napisał/a:

Cześć, wiem, że sugerowanie się tylko wagą jest niepoprawne, bo rozwijając mięśnie podczas chudnięcia często nie zmniejszamy wagi. Dlatego postanowiłam, że będę również mierzyć obwody ciała, co jakiś czas, aby mierzyć efekty treningów. Jakie partie powinnam mierzyć i w których miejscach?

Obwody tez moga sie zmieniac. Generalnie najlepiej patrzec calosciowo. Najlepiej regularnie robic pomiary w miejscu, gdzie robia analizy skladu ciala, wtedy widzisz dokladnie ile miesni, ile tkanki tluszczowej, ile wody.

Mowia, ze dobrze jest tez kupic sobie jakis lekko przyciasny ciuch i po prostu sprawdzac efekty probujac go zakladac smile

Przed napisaniem odpowiedzi skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.
Odp: Dieta, treningi a mierzenie efektów

W większości mierzy się na pewno brzuch na wysokości pępka oraz biodra w najszerszym miejscu. Możesz też mierzyć dodatkowo obwód uda i ramienia lub dodać partię na której najbardziej ci zależy. Pomiary też musisz robić o tej samej porze dnia, najlepiej rano przed pierwszym posiłkiem. Nie mierz się też zbyt często a jeśli już to bierz poprawkę na dzień cyklu bo u niektórych kobiet ma to bardzo duży wpływ na ilość wody w organizmie i duży przyrost centymetrów właściwie z dnia na dzień.

4

Odp: Dieta, treningi a mierzenie efektów

ramioda, uda, talia, biodra

5

Odp: Dieta, treningi a mierzenie efektów
Goorska19 napisał/a:

ramioda, uda, talia, biodra

Czy to miarodajne? Każda ma inną figurę. No i tutaj jedna wspólna norma nie jest odnośnikiem.

"Strumień wiedzy zmierza ku rzeczywistości, która nie jest mechaniczna; wszechświat coraz bardziej zaczyna się nam przedstawiać jako wielka myśl, a nie maszyna."
James Jeans University of Cambridge, Priceton

6

Odp: Dieta, treningi a mierzenie efektów

te na których Ci zależy. Uda, talie, ramiona

7

Odp: Dieta, treningi a mierzenie efektów

Ja zawsze rano się mierzyłam regularnie o tej samej porze zaczynając od górnych partii ciała czyli po kolei - barki, biceps, biust, talia, biodra oraz uda smile

Posty [ 7 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » MEDYCYNA NATURALNA - ZIOŁA, ZDROWE ODŻYWIANIE, DIETY » Dieta, treningi a mierzenie efektów

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2021