Skapy okres po odstawieniu antykoncepcji - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Skapy okres po odstawieniu antykoncepcji

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

Temat: Skapy okres po odstawieniu antykoncepcji

Cześć, mam pytanie odnośnie miesiączki, ponieważ przed stosowaniem antykoncepcji hormonalnej mój okres trwał około 5 dni i był raczej obfity. Stosowałam nuvaring przez 9 miesięcy i w tym czasie miesiączki się trochę skrocily, teraz od 4 miesięcy nie stosuje antykoncepcji hormonalnej, a mój okres trwa 3 dni i jest raczej skapy. Czy jest to powód do niepokoju?

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Skapy okres po odstawieniu antykoncepcji

Ja bym nie panikowała.
Mnie po tabletkach zrobiło się dokładnie tak samo, a wyniki mam wszystkie w normie.

Idź profilaktycznie na kontrolę i powiedz o tym przy okazji.

Przed napisaniem odpowiedzi skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.

3

Odp: Skapy okres po odstawieniu antykoncepcji
Lady Loka napisał/a:

Ja bym nie panikowała.
Mnie po tabletkach zrobiło się dokładnie tak samo, a wyniki mam wszystkie w normie.

Idź profilaktycznie na kontrolę i powiedz o tym przy okazji.

Dzięki smile i po odstawieniu już za każdym razem masz taki skapy okres? Nie tylko np. przez parę miesięcy a potem znowu dłuższy?

4

Odp: Skapy okres po odstawieniu antykoncepcji
patoo3252 napisał/a:
Lady Loka napisał/a:

Ja bym nie panikowała.
Mnie po tabletkach zrobiło się dokładnie tak samo, a wyniki mam wszystkie w normie.

Idź profilaktycznie na kontrolę i powiedz o tym przy okazji.

Dzięki smile i po odstawieniu już za każdym razem masz taki skapy okres? Nie tylko np. przez parę miesięcy a potem znowu dłuższy?

W sumie tak. Odstawiłam tabletki mniej więcej rok temu.
W sumie mój okres wrócił do takiej samej obfitości jak przed tabletkami dopiero jakieś 3 cykle temu wink ale ja mam też problemy z TSH i z prolaktyną.
Miałam tak bardzo skąpe okresy, że zastanawiałam się czy nie jestem w ciąży. Czasami wystarczyłaby mi jedna podpaska na cały dzień gdyby nie zmienianie ze względów higieny wink
Może zbadaj sobie poziomy hormonów?

Przed napisaniem odpowiedzi skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.

5

Odp: Skapy okres po odstawieniu antykoncepcji
Lady Loka napisał/a:
patoo3252 napisał/a:
Lady Loka napisał/a:

Ja bym nie panikowała.
Mnie po tabletkach zrobiło się dokładnie tak samo, a wyniki mam wszystkie w normie.

Idź profilaktycznie na kontrolę i powiedz o tym przy okazji.

Dzięki smile i po odstawieniu już za każdym razem masz taki skapy okres? Nie tylko np. przez parę miesięcy a potem znowu dłuższy?

W sumie tak. Odstawiłam tabletki mniej więcej rok temu.
W sumie mój okres wrócił do takiej samej obfitości jak przed tabletkami dopiero jakieś 3 cykle temu wink ale ja mam też problemy z TSH i z prolaktyną.
Miałam tak bardzo skąpe okresy, że zastanawiałam się czy nie jestem w ciąży. Czasami wystarczyłaby mi jedna podpaska na cały dzień gdyby nie zmienianie ze względów higieny wink
Może zbadaj sobie poziomy hormonów?

Zbadam, za tydzień właśnie idę do ginekologa tylko chciałam zapytać czy inni też tak mają smile dziękuję za pomoc smile

6

Odp: Skapy okres po odstawieniu antykoncepcji

Mam jeszcze jedno pytanie:) . Dwa dni przed okresem wspolzylam przez chwile bez zabezpieczenia, dwa dni później dostałam okres, tylko po tych woch dniach stał sie on skąpy i zastanawiam się, czy to na pewno okres i mogę być pewna, że nie jestem w ciąży?

7

Odp: Skapy okres po odstawieniu antykoncepcji
patoo3252 napisał/a:

Mam jeszcze jedno pytanie:) . Dwa dni przed okresem wspolzylam przez chwile bez zabezpieczenia, dwa dni później dostałam okres, tylko po tych woch dniach stał sie on skąpy i zastanawiam się, czy to na pewno okres i mogę być pewna, że nie jestem w ciąży?

Po odstawieniu tabletek cykl jest rozregulowany.
Ciężko powiedzieć, jakie jest prawdopodobieństwo na zajście, najlepiej zrób test 14 dni po owym stosunku i będziesz wiedziała.

I nie ryzykuj niepotrzebnie...

Wcale się nie boję, że mnie podepczą. Podeptana trawa staje się ścieżką. Błaga Dimitrowa

8

Odp: Skapy okres po odstawieniu antykoncepcji
Cyngli napisał/a:
patoo3252 napisał/a:

Mam jeszcze jedno pytanie:) . Dwa dni przed okresem wspolzylam przez chwile bez zabezpieczenia, dwa dni później dostałam okres, tylko po tych woch dniach stał sie on skąpy i zastanawiam się, czy to na pewno okres i mogę być pewna, że nie jestem w ciąży?

Po odstawieniu tabletek cykl jest rozregulowany.
Ciężko powiedzieć, jakie jest prawdopodobieństwo na zajście, najlepiej zrób test 14 dni po owym stosunku i będziesz wiedziała.

I nie ryzykuj niepotrzebnie...

Wiem właśnie sad ale myślisz że jest ryzyko skoro dostałam okres tylko trochę krótszy?

9

Odp: Skapy okres po odstawieniu antykoncepcji
patoo3252 napisał/a:
Cyngli napisał/a:
patoo3252 napisał/a:

Mam jeszcze jedno pytanie:) . Dwa dni przed okresem wspolzylam przez chwile bez zabezpieczenia, dwa dni później dostałam okres, tylko po tych woch dniach stał sie on skąpy i zastanawiam się, czy to na pewno okres i mogę być pewna, że nie jestem w ciąży?

Po odstawieniu tabletek cykl jest rozregulowany.
Ciężko powiedzieć, jakie jest prawdopodobieństwo na zajście, najlepiej zrób test 14 dni po owym stosunku i będziesz wiedziała.

I nie ryzykuj niepotrzebnie...

Wiem właśnie sad ale myślisz że jest ryzyko skoro dostałam okres tylko trochę krótszy?

Zawsze jest ryzyko, jak się nie zabezpieczasz.
A podobno kobieta po odstawieniu tabletek jest bardziej płodna.

Wcale się nie boję, że mnie podepczą. Podeptana trawa staje się ścieżką. Błaga Dimitrowa

10

Odp: Skapy okres po odstawieniu antykoncepcji

Pewnie, że zawsze. Moja chrześnica ma 18 lat i zaczęła współżyć, wysłałam ją po vibin mini.

Posty [ 10 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Skapy okres po odstawieniu antykoncepcji

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018