Antykoncepcja a częste skurcze - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Antykoncepcja a częste skurcze

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 4 ]

Temat: Antykoncepcja a częste skurcze

Czy branie antykoncepcji moze byc jakos powiazane z tym, ze ostatnio zaczelam dostawac silnych skurczy roznych mięśni? Nie chodzi tylko o wiadome skurcze podczas okresu, ale np. nagłe i silne skurcze brzucha albo łydek.

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Antykoncepcja a częste skurcze

Tak.
Powinnaś poinformować o tym fakcie ginekologa.

Wcale się nie boję, że mnie podepczą. Podeptana trawa staje się ścieżką. Błaga Dimitrowa

3

Odp: Antykoncepcja a częste skurcze

Tak, możesz mieć problemy z krzepnięciem krwi.

gdykochamy

4

Odp: Antykoncepcja a częste skurcze

Poradź się lekarza oczywiście, być może jednak przyczyna jest inna, może brak magnezu? ja od tego miałam okropne skurcze łydek. Długo już bierzesz tabletki? bo to też ma znaczenie. Mi się pojawiły zawroty głowy jak już ponad rok brałam belarę, myślałam że może od anty ale lekarz stwierdził że nie bo za długo już biorę, wcześniej by mi się coś zadziało. I rzeczywiście okazało się że przyczyna inna. Także nie panikuj ale lekarza się poradź koniecznie.

Posty [ 4 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Antykoncepcja a częste skurcze

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin | Polityka Prywatności



© www.netkobiety.pl 2007-2018