''Wielki Mike'' świetny film, taki życiowy
''Wielki Mike'' świetny film, taki życiowy
zgadzam się, warty obejrzenia
198 2011-12-08 01:22:28 Ostatnio edytowany przez truskaweczka19 (2011-12-08 01:23:36)
"Alex i Emma" --> całkiem przyjemna komedia romantyczna. Bardzo spodobała mi się gra aktorska Kate Hudson, fajna aktorka no i ogólnie fajny klimat .
Co do najnowszego "Zmierzchu" też słyszałam, że to bardziej komedia, więc raczej nie obejrzę albo obejrzę do pośmiania się .
Co do najnowszego "Zmierzchu" też słyszałam, że to bardziej komedia, więc raczej nie obejrzę albo obejrzę do pośmiania się .
jak dla mnie najgorsza część
Wierzę nici
Dziś obejrzałam "Leila i Nick" i "Odrobina nieba".
Pierwszy film o facecie, który zakochuje się ze wzajemnością w pacjentce szpitala psychiatrycznego, którą uratował przed samobójstwem. Niby komedia romantyczna, ale z pewnością niepłytka, z przesłaniem, bardzo fajna.
Drugi film o kobiecie, Marley, młodej singielce, która pewnego dnia dowiaduje się, że ma raka... Wtedy nadchodzi wiele zmian w jej życiu, poznaje sens życia...
Niby banalne, bo wiele takich filmów, ale moim zdaniem bardzo fajne, przyjemnie się oglądało, były momenty dla śmiechu i takie do płaczu, ogólnie bardzo fajny film .
Pogrzebany - strata czasu film toczy się w jednym pomieszczeniu, jeden aktor + zapalniczka i tel
To znowu ty -polecam przyjemna komedia
żona na niby- film warty polecenia
Pogrzebany - strata czasu film toczy się w jednym pomieszczeniu, jeden aktor + zapalniczka i tel
To znowu ty -polecam przyjemna komedia
żona na niby- film warty polecenia
Też oglądałam
"Pogrzebany" mi się podobał, wczułam się chyba w jego sytuację
"To znowu Ty"--> myślałam, że będzie lepsze, ale i tak nie było złe.
"Żona na niby"--> superowe, zabawne i uwielbiam Aniston i Sandlera . Urocza komedia romantyczna .
ja wczoraj oglądałam "Skrzydlate Świnie" i był słaby. Nie wiem co tam miało być takiego wyjątkowego, żeby aż film kręcić.
"Timer 2009" . Opowieść o świecie, gdzie każdy może sobie wszczepić "timer" taki niby zegarek, który odlicza czas do spotkania drugiej połowy, a po spotkaniu jej pika i u jednej, i u drugiej osoby.
Sam pomysł na film-->super
jednak wg mnie kiepsko dobrani aktorzy, przez to wszystko było dla mnie taką mdłą papką, która nie bardzo ciekawiła, lecz bardzo zniechęcała, szczególnie główna bohaterka, może nie nadawała się do tej roli, a może zwyczajnie nie umie dobrze grać aktorsko. Do mnie nie przemówiła.
Jednak sama idea dobra, może ktoś kiedyś wymyśli takie timery .
Myślę, że można ten film odebrać trochę jako krytykę tej technologii, która coraz bardziej się rozwija, która z jednej strony ułatwia nam życie, a z drugiej strony może ogłupiać.
A ja dziś oglądałam film "jestem Sam":)nie wiem oglądał ktoś kiedyś?:P:P
Widziałam ten film może z 4 lata temu i jakoś zapadł w mojej pamięci:) Świetna gra aktorska Sean Penn'a i fabuła może dać człowiekowi zdrowemu naprawdę dużo do rozmyślania:) i doceniania swojego stanu zdrowia i co się w życiu posiada:)
"Listy do M." , byłam w kinie.
Super okazja do przypomnienia sobie o tym, że miłość, rodzina, tradycja są najważniejsze - najprostsze potrzeby człowieka, każdego. Nie tylko głęboka psychologia się liczy. Warto sobie przypomnieć, i też popatrzeć, na innych szczęśliwych ludzi.
Dziś oglądałam "Tylko razem z córką" [1991], dramat obyczajowy opowiadający prawdziwą historię. W tym filmie Betty wychodzi za mąż za lekarza irańskiego pochodzenia. Zamieszkują w USA, są szczęśliwi. Któregoś dnia mąż proponuje kobiecie wyjazd na 2 tygodnie do jego ojczyzny Iranu. Kobieta zgadza się. Okazuje się to tylko jego intrygą, mężczyzna w rodzinnym domu pokazuje prawdziwe oblicze, poniża kobietę i nie pozwala zabrac dziecka [a jak wiadomo w Iranie kobieta ma dużo mniejsze prawa]. Przez to Betty jest niejako uwięziona z córeczką w Iranie, musi zachowywać się jak tamtejsze kobiety.
Naprawdę dobry film, solidna gra aktorska, dzięki czemu razem z Betty przezywamy jej dramat. Doskonale ukazane społeczeństwo, to jak mężczyzni traktują tam kobiety, jak bardzo są zastraszone
Bardzo dobry film, napięcie trezyma do samego końca, najlepsze są końcowe sceny, polecam.,
A ja zwracam sie z zapytaniem^^jest ktoś fanem kina azjatyckiego?:) poszukuje dramatow dość sporo ich oglądnełam:) szukam czegoś bardziej koreańskiego dramaty romantyczne po dramaty życiowe bez historycznych:):)
ogladałam ostatnio -''Godsend '' polecam i ''Burleska'' -Ali (Christina Aguilera), dziewczyna z małego miasteczka obdarzona wspaniałym głosem, decyduje się na ucieczkę od codziennych trudów i niepewnej przyszłości i podąża za swoimi marzeniami do Los Angeles. Po serii niepowodzeń, Ali natyka się przypadkiem na The Burlesque Lounge, majestatyczny, ale podupadający teatr, wystawiający rewię. Szokujące kostiumy i śmiała choreografia zachwycają Ali. Zdeterminowana i nieugięta dziewczyna dostaje pracę kelnerki od Tess (Cher), właścicielki klubu i gwiazdy rewii. Wkrótce potem zaprzyjaźnia się z jedną z tancerek (Julianne Hough), znajduje wroga w zazdrosnej o jej talent gwiazdce (Kristen Bell), i zdobywa uczucie Jacka (Cam Gigandet), barmana i muzyka. Dzięki pomocy kierownika sceny (Stanley Tucci) i skrywającego swoją tożsamość płciową gospodarza show (Alan Cumming), Ali pokonuje drogę od baru na scenę. Jej spektakularny głos przywraca The Burlesque Lounge jego dawną świetność, a w międzyczasie pojawia się charyzmatyczny przedsiębiorca (Eric Dane) z atrakcyjną propozycją. super film
The Thing ( 2011 ) strata czasu lepiej pójść na spacer
Immortals : Bogowie i Herosi i tym filmem jestem miło zaskoczona. Podobał mi się i na pewno kiedyś do niego wrócę
Dokument Hbo ?Miliard szczęśliwych ludzi? . Zespół disco polo myślący, że w pojedynkę, bez żadnej pomocnej dłoni, można promować swoją muzykę, w totalnie obcej kulturze? Jutro ma być powtórka na hbo2 o 22.30. Jeżeli możecie, zobaczcie
Histerie romantyczną historie wibratora na Plus Camerimage - film wchodzi do kin 3 lutego w Polsce i gorąco Wam polecam! Ubaw po pachy i ze smakiem mają swój fanpage na facebooku - KobietyWyzwolone i będę konkursy z biletami na premierę i filmami na DVD. Ja się chętnie przejdę raz jeszcze, tym razem już z mężem
Drive , bardzo mi sie podobał
Listy do M - bardzo przyjemna polska wersja filmu ' To właśnie miłość'
No właśnie "to właśnie miłość" ;-) nie oglądałam, ale z pewnością po Listach do M zrobię to. Mam nadzieje, że oryginał jest chociaż w połowie tak dobry jak nasza polska wersja ;-)
In time (Wyścig z czasem) - thriller/science - fiction - ludzie są genetycznie zaprogramowani żeby starzeć sie tylko do 25 roku życia. Później włacza im sie licznik czasu i w zależności od tego ile mieli pieniędzy tyle czasu dostają. Za wszystko płaci sie tym czasem, np przejazd autobusem - 2h itp
Szału nie ma ale można pooglądać tym bardziej że główną rolę gra Timberlake
Ostatnio oglądałam na Fox-life "Killing The", nasz tytuł "Dochodzenie"- klimatem jak "Twin Peaks", kto zabił Rosie Larsen??? rewelacyjny.
Teraz na AleKino jest emitowany duński pierwowzór tego serialu i powiem , że jeszcze lepszy niz wersja amerykańska.
Czy ktoś z was oglądał "Szare ogrody"?? mnie to zawsze wzrusza:) niezapomniana rola Drew Barrymoore.
"Biała masajka" - oglądałam generalnie z zaciekawieniem, ale podobno książka lepsza, muszę przeczytać
Ostatnio oglądałam na Fox-life "Killing The", nasz tytuł "Dochodzenie"- klimatem jak "Twin Peaks", kto zabił Rosie Larsen??? rewelacyjny.
Teraz na AleKino jest emitowany duński pierwowzór tego serialu i powiem , że jeszcze lepszy niz wersja amerykańska.
teraz jestem na etapie oglądania "Ringer", ale nosze się właśnie z zamiarem obejrzenia tego filmu, bo już mi go polecano....a wiesz może jaki jest tytuł tego duńskiego pierwowzoru?
Ostatnio oglądałam Listy do M. :):)
Niestety było to aż miesiąc temu
ale i tak z filmu dużo pamiętam, Stuhr powala swoim głosem, Karolak oczywiście dowcipem, a Małaszyński całym sobą :D:D
* "F/ Niedostateczny"--> opowieść o grupce uczniów, która po godzinach napada na szkołę. Prawdopodobnie z powodu niewystawienia promocji do następnej klasy przez głównego bohatera.
Film niezły, ale tylko niezły. Grupka zamaskowanych uczniów budzi grozę, lecz można by to zrealizować moim zdaniem jeszcze lepiej. Na pewno film przedstawia ważne tematy takie jak: gnębienie nauczycieli przez uczniów, bezstresowe wychowanie dzieciaków i jego następstwa. W końcu takie zachowanie nie bierze się z niczego. Mimo wszystko były momenty nudy i czegoś tu brakowało niestety.
* "Nie zapomnij mnie" [2010]--> komedia romantyczna o dwójce ludzi, którzy dzięki przypadkowi spotykają się jednego wieczora i spędzają mile czas. Na koniec wychodzą sekrety, które uniemożliwią ich bycie razem.
No cóż, film średni. Były podobne filmy do tego, lecz lepsze. Gra aktorska nie powala i ja nie czułam chemii między bohaterami. Wiele dialogów było drętwych i bez polotu. Dlatego dla mnie naprawdę średnio.
*|Garfield festyn humoru --> cóż, drętwe i nieśmieszne, nie polecam.
221 2011-12-31 18:52:33 Ostatnio edytowany przez heathcliff (2011-12-31 19:01:19)
Ja ostatnio oglądałam dwa nietypowe filmy SF:
Dark Star - niskobudżetowa prawie-komedia. Prawie, ze względu na nie całkiem typowe (choć spore) poczucie humoru twórców.
Silent Running - (zdecydowanie wyższy budżet) nieco związany z ekologią dramat w kosmicznych realiach.
Oba filmy dziwne, zdecydowanie zasługują na polecenie, ale i nie są dla każdego. Akcji w nich dużo nie ma, nie ma także schematów typowego (zwłaszcza nowego) kina science fiction. Czy to zalety, czy wady, rzecz gustu.
A ja sobie ostatnio ogladam "Z archiwum X"...
Wczoraj, z przyjaciółką obejrzałam "Alicję z krainy czarów" (1999) i "Drugie ja" albo inaczej "Brzuchomówca (2002).
Jeżeli chodzi o "Alicję z krainy czarów" to jestem bardzo zadowolona z tego filmu. Jest to raczej dokładne odwzorowanie bajki. Moim zdaniem klimat jest świetny i bardzo fajnie wprowadza nas w bajkowy świat. Na pewno były momenty nudne [bo cała bajka trwa 2 godz i 40 min], ale oceniam ją mimo tego na dobrą. Wspaniałe postaci i dialogi Miodzio
"Drugie ja" to taki ciepły komediodramat. Spodobała mi się bardzo rola Adriena Brody jako takiego zamkniętego w swoim świecie faceta, który ma marzenie zostać brzuchomówcą. Wątek miłosny z jego udziałem też ciekawy, lecz nie jakiś przesłodzony. Jego dialogi z lalką dosyć śmieszne Film nie dłużył się, dlatego uważam, że ma wszystko co powinna mieć komedia.
Oglądałam też z chłopakiem "Garfielda" (2004), ale to nie był pierwszy raz jak to oglądam. To też bardzo fajny film, zabawny, naprawdę polecam.
LADYBUG
In time (Wyścig z czasem) - thriller/science - fiction - ludzie są genetycznie zaprogramowani żeby starzeć sie tylko do 25 roku życia. Później włacza im sie licznik czasu i w zależności od tego ile mieli pieniędzy tyle czasu dostają. Za wszystko płaci sie tym czasem, np przejazd autobusem - 2h itp
Szału nie ma ale można pooglądać tym bardziej że główną rolę gra Timberlake
widziałam wczoraj, może i szału nie ma ale wyobraźcie sobie płacić swoim czasem jak pieniędzmi...kawa 6minut...dobre auto 57lat...doba w hotelu 7dni !!!!!!! dla mnie szok, widział ktoś? co myślicie o takim świecie? chciałby ktoś tak?
Timberlake mnie jakoś zniechęca, ale temat bardzo interesujący .
Ostatnio oglądałam Pachnidło - genialny thriller. Żałuję, że nie czytałam wcześniej książki.
Marley i ja - bardzo przyjemna komedia, a jako, że przeżyłam stratę zwierzęcia, zakończenie niesamowicie mnie wzruszyło, nie mogłam opanować łez.
Miłość i inne używki - fajny, lecz nie wywołał we mnie większych emocji oprócz lekkiej zadumy. Wiedziałam, że to komediodramat, ale oczekiwałam więcej tego dramatyzmu w chorobie dziewczyny.
oj Pachnidło, bardzo fajny film
Ja ostatnio oglądalam Mission Impossible 4 - i jestem po prostu zachwycona tym filmem! Przyjaciółka mnie namówiła, ja jakoś nie byłam przekonana, ale zmieniłam zdanie już po 10 min w kinie Przyjemnie sie oglądało ;D
Ostatnio miałam dużo wolnego czasu, więc trochę obejrzałam xD
Wczoraj oglądałam "Zejście II" horror, trzymający w napięciu,
"Ciacho" polski film, ale jak dla mnie to kompletne dno, żałuje,że to wypożyczyłam,
"Jestem na tak" komedia, z Jim Carry, uwielbiam tego aktora!
Wypożyczyłam też "Ciekawy przypadek benjamina buttona" więc, jak obejrze to zdam Wam relację:-)
Ja też oglądałam zejście 2 ale takie średnie, za to polecam "bez litości" super horror
Kyaa, polecam "Jang-nan-seu-reon Ki-seu", wprawdzie to nie film, a szesnastoodcinkowy serial, ale naprawdę polecam, można się i wzruszyć i śmiać do rozpuku .
Dziś obejrzałam "Chalet girl", nie było to najlepiej wykorzystane 90 minut w moim życiu, ale aż tak beznadziejnie całkiem to też nie było . Film na pewno polecam fankom słynnego Chucka Bass'a znanego z "Plotkary". Taka tam kolejna komedia romantyczna, lekkostrawna, z dużą ilością śniegu i sportów zimowych. WIELKIM plusem było to, że film widziałam online z niepowtarzalnymi napisami po polsku. Ktoś tak wspaniale przetłumaczył film, że śmiałam się z każdego zdania, naprawdę .
"Hrabina"/ "The Countess" (2009) --> biograficzny film o Elżbiecie Batory. Przedstawiono jej życie od urodzenia do śmierci. Film jest spójny i z tego co sprawdziłam raczej wiernie odtwarza fakty. Ciężko było patrzeć na okrucieństwo jakie wyrządzała hrabina nawet na ekranie. Aktorkę dobrano dobrze. Dobry film.
W kinie- "Alvin 3 i wiewiórki" z moim facetem. Fajny film, moim zdaniem, świetnie mogą się bawić na nim także dorosłi. Super piosenki, zabawne wiewiórki, śmieszne ich teksty i ciągle coś się dzieje, nie ma nudy. Polecam.
Wszyscy Inni - dramat psychologiczny, który został dostrzeżony w Cannes, poza tym dobry, kameralny film, w którym z pozoru nic się nie dzieje, a jednak film pozostaje w pamięci. W skrócie to film o parze, która spędza wakacje na Sardynii i musi zmierzyć się z pewnymi problemami w swojej relacji.
Wczoraj obejrzałam Dziennik Nimfomanki i jestem pozytywnie zaskoczona. Zupełnie inne spojrzenie niż w książce, a więc i zaskoczenie jest in plus. Polecam dla tych, którzy lubią filmy o ciekawych tematach - ten przełamuje pewne tabu.
ja sobie to muszę ściągnąć
a ostatnio byłam w kinie na Kocie w butach i z czystym sumieniem polecam. zabawny
Oglądaliście film Kochankowie ?? Jak dla mnie wzruszający, ale prawdziwy...
nie widziałam. to polski film? czyli polecasz?
ja ostatnio oglądałam zanim wody odejdą i fujary na tropie jak ktos lubi komedie to polecam te dwie
Witam ,
Dołączam do dyskusji ...
Ja oglądałam dwa dobre filmy , które mogę polecić , chociaż dodam że słowo pisane ( książka) oczywiście pełniejsze i lepsze .
Polecam jednak serię
"Millenium: mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet " ( w kinach wersja USA "Dziewczyna z tatuażem") oraz
część II "Millenium: dziewczyna , która igrała z ogniem" .
Oba to dramaty sensacyjne produkcji szwedzkiej . Nieznani aktorzy więc robią dobre , inne wrażenie niż gwiazdy znane z różnych produkcji . No i filmy te mają specyficzny klimat . Jako że filmy szwedzkie , jak dla mnie jest to nowość , naturalność a więc i bardzo ciekawy odbiór . Dodam tylko , że mimo "wyciszenia" pewnych scen w stosunku do opisu książkowego ... nie polecam oglądać z dziećmi . Mimo wszystko są tu dość drastyczne sceny gwałtu lub erotyczne.
A dla odmiany mogę polecić dwie francuskie komedie , takie bez głębi, tj.:
"Nic do oclenia" i "Jeszcze dalej niż północ".
Zwłaszcza ta druga jest naprawdę fajna .
nie widziałam. to polski film? czyli polecasz?
Kochankowie(2008) to film produkcji USA, reżyser James Gray. Tak polecam ... Daje do myślenia.
Wczoraj obejrzałam Dziennik Nimfomanki i jestem pozytywnie zaskoczona. Zupełnie inne spojrzenie niż w książce, a więc i zaskoczenie jest in plus. Polecam dla tych, którzy lubią filmy o ciekawych tematach - ten przełamuje pewne tabu.
Oglądałam bardzo fajny film, godny polecienia. Pokazujący życie kobiety, uzależnionej od sexu, która zostaje prostytutką.
Podobny film o tej samej tematycie co wyżej to "Pięknośc dnia" niestety nie widziałam go, ale czytałam gdzieś, że naprawdę warto go obejrzeć.
Widziałam też zanim wody odejdą, ale pierwsza część Kac Vegas była lepsza, nie lubię filmów, w których w 2 części powtarzają to samo co było w 1.
Obejrzałam ostatnio wszystkie części Zmierzchu.Bardzo mnie wciągła pierwsza część, więc postanowiłam obejrzeć wszystkie.Jednak słyszałam że książka jest o wiele lepsza, ale nie czytałam więc nie wiem
Jeśli chodzi o Dziennik nimfomanki to książka o wiele lepsza, a film mnie rozczarował. Tak samo film Kwiat Pustyni czy też Weronika postanawia umrzeć. Książka to jednak książka...
"SENNOŚĆ" -BARDZO DOBRY POLSKI FILM, POLECAM
Ja akurat wczoraj oglądałam "Dziewczynę z tatuażem". I tak jak spotkałam się z wieloma pochlebnymi opiniami, to mnie zbytnio nie porwał.
"Tydzień z Marylin"--> dobry film, naprawdę miło się oglądało. Ciekawe wspomnienie młodzieńca zakochanego w Marylin. Dobrze dobrana aktorka, która grała Marylin, no pewnie, że nie dorównuje jej urodą czy urokiem osobistym, lecz mimo tego, moim zdaniem zagrała dobrze. Ciekawe zdjęcia, niezłe dialogi, polecam .
"Sztos 2" ostatnio--> tego filmu akurat nie mogę polecić. Może komuś się spodoba, ale w mój gust nie trafił. Niezbyt fajne dialogi, kiepska gra aktorska, nuda, nuda, nuda - jak dla mnie. Klimat PRL-u tego nie uratował.
Hostel 3 - jak dla mnie szkoda czasu, niczym nie zaskakuje, nie przeaża
Mission Impossible - Ghost Protocol - w kinie fajnie się oglądało, non stop coś się dzieje
Ostatnio byłam w kinie na Idach marcowych z Clooneyem i Goslingiem.
Przed obejrzeniem filmu przeczytałam i pozytywne opinie, i negatywne. Mi osobiście film się podobał. Nie jest to rodzaj filmu, gdzie wszystko od początku wiadomo. Z reguły omijam filmy związane z polityką, ale tym razem nie żałuję, że obejrzałam. Film pokazuje zepsuty świat polityki, udowadnia że tu liczy się głównie umiejętność manipulowania innymi. Jak to ktoś trafnie określił: "Film bezlitośnie obnażył teatr władzy".
Dziś w kinie z facetem : "Róża". Bardzo dobry, wręcz rewelacyjny jak dla mnie film, ale też smutny, warto mieć przy sobie chusteczki higieniczne! Naprawdę dobry polski film, taki, że wciska w fotel!!
ja na weekendzie obejrzałam kilka filmów online
Ilu miałaś facetów? > bardzo mi się podobał. komedia romantyczna, chyba z 2011 roku, prawie się popłakałam
Listy do M. > GE-NIAL-NE
coś jeszcze oglądałam, ale już nie pamiętam co ehh, ta pamięć, już nie taka jak kiedyś :D
"SENNOŚĆ" -BARDZO DOBRY POLSKI FILM, POLECAM
Cudowny, również polecam. Tak "Senność" jak i "Pręgi", chociaż "Senność" bardziej mi się podobała. Polecam też książki, na podstawie których filmy powstały Wojciecha Kuczoka. Tak wracam do tych książek, bo często gęsto są lepsze od swoich ekranizacji, dużo lepsze...
Akurat oglądałam przedwczoraj po raz kolejny....bo normalnie ubóstwiam postać Roberta. Spośród tych trzech historii tam opowiedzianych ta jego i jego żony najbardziej mi podeszła, swoją drogą rola życia, jak dla mnie, Pierzakowej - Orleańskiej. Pisarz bez weny plus toksyczny związek. Muzyka piękna, same plusy i naprawdę film nie nudzi.
Widziałam "Różę" - bardzo dobry, "Big love" tu mnie dopiero wbiło w fotel...ale nie będę spojlerować :-) Polecam rzecz jasna
THE WEDDING DATE - jak dla mnie cudowne.
MECHANICZNA POMARAŃCZA - bardzo marna ekranizacja książki.
WICHROWE WZGÓRZA (z 70' lat) - jak powyżej.
JAK SIĘ POZBYĆ CELLULITU - fajna, lekka komedia.
J. Edgar. Rewelacyjny film. Leonadro DiCaprio już dawno rozstał się w rolą z Titanica i naprawdę jest dobrym aktorem. Choć w lekko irytujacy sposób się wsyławia w filmie (mniemam, że to z racji problemów z mówieniem postaci, w którą się wcielał) to uważam, że film jest godny uwagi. Naprawdę dobry.
"Oskar i Pani Róża"--> piękny i wzruszający film, warto mieć przy nim chusteczki.
Ja akurat wczoraj oglądałam "Dziewczynę z tatuażem". I tak jak spotkałam się z wieloma pochlebnymi opiniami, to mnie zbytnio nie porwał.
a mnie wręcz przeciwnie ..nie chciałam jakoś specjalnie iść ale w kinie nie było nic ciekawszego Film ŚWIETNY po prostu warto obejrzeć polecam !!!
Witam ,
Ostatnio oglądałam i bardzo polecam film "Odrobina nieba".
Niby film o smutnym zakończeniu ...ostatecznie śmierc młodej osoby... Ale generalnie naprawdę warto obejrzeć , bo jak dla mnie daje odrobinę optymizmu mimo dość niesympatycznego zakończeni . Mocno przeplatają się w nim elementy komediowe i dramatyczne. Powiem , że trochę miałam skojarzeń ze świetnym klasykiem pt."Stalowe magnolie" . Tak czy inaczej warto obejrzeć .
Ostatnio obejrzałam thriller-dramat "Boy wonder" --> dość dobry, dobrze zrobiony, mocne retrospekcje, ciekawa fabuła i ogólnie dobrze mi się oglądało.
Oprócz tego "Pożegnanie z niewinnością"--> temat filmu ciekawy i ważny, skłania do refleksji, ale sam film moim zdaniem mógł być zrobiony lepiej, był dla mnie zbyt standardowy, niczym nie zaskoczył.
Witam.Tydzien temu bylam w kinie (niestety w DE) na filmie "Intouchables".Jest to Francuski komedio-dramat.Nie wiem czy w Polsce juz leci i czy tytul sie nie zmienil (podalam fran.tytul,w niem.jeszcze inaczej brzmi)Musze powiedziec,ze nie pamietam kiedy ostatni raz sie tak usmialam.Bardzo serdecznie polecam.
obejrzałam ostatnio "Lonely place to die" (2011) i nawet niezły thriller według mnie. Góry, alpiniści, mała dziewczynka i dla mnie- sporo napięcia. Można się przyczepić, bo było jednak trochę przewidywalne, ale nie wynudziłam się. Generalnie mogę polecić.
a w kinie z moim facetem - "Żelazna dama". Według mnie niezły, ale tylko niezły. Dlatego ocena na filmweb 7.0 w miarę OK, większa moim zdaniem nie byłaby sprawiedliwa- choć z drugiej strony jasna sprawa, są gusta i guściki. Dla mnie forma wspomnień nie jest zła, lecz przez to nie poznamy dogłębnie historii Margaret Thacher. Przez to film dla mnie chwilami był nudny, dłużył się. O tym co działo się wokół nie rozprawię, bo nie znam się zbyt dobrze na polityce. Choć z drugiej strony konwencja nie taka zła,bo widzimy Żelazną Damę z tej 2 strony.. czyli kobiety, która mimo wszystko ma uczucia, gdzieś w środku potrzebuje tej 2 osoby.. gra Meryl Streep dla mnie rewelacyjna i to na pewno ogromny plus tego filmu.
Udało mi się obejrzeć "Big love" (w słabej wersji, bo słabej, ale zawsze). Co mogę powiedzieć? Osobiście uważam ten film za dobry. Poruszył mnie dosyć mocno, analizuje sceny z filmu... Myślę, że dużą zaletą jest to, że każdy może ten film interpretować inaczej, w końcu nie mamy tak do końca wszystkiego podanego na tacy, wszystko zależy od danej osoby jak odbierze daną scenę. Dobrze ukazana toksyczna relacja. Chyba to najbardziej przeraża. To jak ludzie potrafią zatracić swoje życie, zapomnieć o sobie, przy tej innej osobie, bo mają sami jakieś braki.. tzn sami nie wiedzą czym jest miłość i błądzą...
Innym filmem, który ostatnio obejrzałam było "Rogue river" Początek w miarę klimatyczny i miałam nadzieję na dobry thriller, ale wyszło hmm trochę groteskowo, psychiczny facet i jego psychiczna siostra, którzy po jakimś czasie zaczęli mnie bardziej bawić niż straszyć swoim zachowaniem, właściwie zakończenie też nie zaskakuje. Nic ciekawego tak naprawdę
Kolejny film jaki zobaczyłam to : "Apartament"/"Para entrar a vivir" (2006)-- hmm, nie wiem, obejrzałam to chyba z nudów. Bo dla mnie to było jeszcze gorsze niż "Rogue river". Postać zabójczyni raczej mało straszna, zachowanie bohaterów bardzo nielogiczne (oczywiście w innych filmach grozy też tak jest, ale tu to już w ogóle).
Dziś obejrzałam z koleżanką "Jabłka Adama" (darmowy pokaz u mnie w mieście ). Wcześniej nie oglądałam czarnych komedii, prędzej komedie itp, dlatego nie byłam pewna czy taki rodzaj humoru będzie mi pasować.. ale o dziwo, bardzo mi się podobało, chwilami zabawne, chwilami dramatyczne i przygnębiające, pełne refleksji o życiu. I chociaż w tle jest dużo religii, to może ten film obejrzeć każdy i raczej nie poczuje się nakłaniany do wiary. Ciekawa forma resocjalizacji, wielość postaci i ich charakterów. Bardzo ciekawa postać pastora i Adama. Ciekawy motyw z szarlotką, kino inne niż wszystkie, bardzo polecam.
Kolejnym plusem było to, że darmowo dostałam jabłuszko od organizatorów . Byłam z kumpelą
"Jak upolować faceta"--> średnie. Mało zabawne, mało wciągające jak dla mnie. Spodziewałam się czegoś lepszego. Czymś w podobie (mniej więcej) było "Dorwać byłą", ale właśnie "Dorwać byłą" wolę niż ten film.
"Kobieta w czerni" (2012)--> niezły film według mnie. Są straszne w miarę momenty, momenty tajemnicy, fabuła nawet mnie zaciekawiła, minusem dla mnie tylko jest chwilami, że się dłużyło, przynajmniej na początku i to trochę odstraszało.
Pan życia i śmierci z Nicolasem Cagem, świetny film