Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » NASZA SPOŁECZNOŚĆ » Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

Strony Poprzednia 1 4 5 6

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 191 do 215 z 215 ]

191

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

za porozumieniem stron zasilek dostanie po 3 miesiącach-przynajmiej u mnie tak jest.

Poleć temat na :

192

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

tak po 3 miesiacach bo napiszą ze na mój wniosek tak jak kumpeli ,będę musiał się męczyć chodzić i płakać chyba po pracy

193

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

witajcie kochane:)
u mnie dzis bardzo pochmurno i deszczowo:(
malusi dalej chory:(
a ja  na jutro zaplanowałam mega przemianę:)
ale mój chłop sie nie zgadza:P
ale i tak postawię na swoim (mam nadzieję)
jak wypali to się jutro pochwalę:)

Bywają w życiu chwile, których ból daje się zmierzyć dopiero po jego przeżyciu, i wówczas dziwi nas, iż zdołaliśmy go znieść.

194

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania
madzia0311 napisał/a:

witajcie kochane:)
u mnie dzis bardzo pochmurno i deszczowo:(
malusi dalej chory:(
a ja  na jutro zaplanowałam mega przemianę:)
ale mój chłop sie nie zgadza:P
ale i tak postawię na swoim (mam nadzieję)
jak wypali to się jutro pochwalę:)

Cześć Madzia-pochwal sie swoją przemianą. Założę sie,że chodzi o zmianę w wyglądzie:)Tak przypuszczam,bo mój mąż tez niechętnie podchodzi do takiego pomysłu.

195 Ostatnio edytowany przez iw25 (2011-09-19 11:50:18)

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

hm... ciekwawe jaka przemiane. Ja narazie robie przemiane mojego mieszkanka smile juz w duzym pokoju klade panele smile))

pora na zmiany...
Piotrus ur 14.09.2013 Moj skarb

196

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

Witam serdecznie smile
Na początek mam pytanie - ile obecnie trwa urlop macierzyński ??
U mnie wreszcie córcia lepiej znosi przymus chodzenia do szkoły smile co prawda problem jest rano kiedy trzeba się ubierać to ona nie chce . Później ciężko jej się ze mną rozstać i wejść do klasy więc prosi żebym posiedziała na korytarzu.Więc ja ją okłamuję że będę siedzieć i z czystym sumieniem wychodzę bo wiem że później po naszym rozstaniu już jej się podoba smile a jej tłumaczę przy tym że muszę ukrywać się po szkole żeby mnie nie wyrzucili więc ona mnie nie znajdzie ale ja ją widzę. Bo któregoś dnia obiecałam też że zostanę i do śniadania tzn.godzinę siedziałam w szkole, ukryłam się gdy schodziła na stołówkę i widziałam że dobrze jej,uśmiechnięta idzie więc się wymknęłam smile a jej później powiedziałam że byłam że może spytać się szatniarki - bo z nią naprawdę rozmawiałam smile no i że widziała jak jadła śniadanie , w którym miejscu siedziała co jadła itp. bo to na prawdę widziałam. Więc mi uwierzyła że jestem w szkole ciągle.
Aż któregoś dnia stwierdziła że nie bylo mnie bo nie widziała na podwórku roweru,na miejscu gdzie go zostawiliśmy stał inny. Więc powiedziałam że musiałam go gdzie indziej przestawić bo pani pedagog wie który jest nasz więc domyśliłaby się że ja jestem w szkole i by na mnie nakrzyczała.
Wiem że nie jest dobrze okłamywać dziecko ale to dla jej dobra . Do tej pory dotrzymywałam słowa i próbowałam siedzieć na korytarzu szkolnym ale pierwszego dnia było fajnie ,lecz drugiego już źle było .. a teraz chociaż rozstaje się bez płaczu , jest chętna iść do dzieci no jest zadowolona smile bo "wie " że choć mnie nie widzi to ja czuwam nad nią big_smile

197

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

Miranda,wazne zeby coreczka Twoja byla spokojna i chetnie chodzila do szkoly:)
madzia,jak tam ta mega przemiana?? w mieszkaniu cos robilas czy moze w wygladzie?
ja planuje zrobic cos z wlosami,ale jeszcze nie moge sie zdecydowac.mam teraz do ramion,z jednej strony troche mi szkoda scinac,ale z drugiej mam ochote na jakas krotsza fryzurke.
wlasnie kawke pije i czekam na obiad ,dzisiaj maz gotuje big_smile

198

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania
asia1975 napisał/a:
madzia0311 napisał/a:

witajcie kochane:)
u mnie dzis bardzo pochmurno i deszczowo:(
malusi dalej chory:(
a ja  na jutro zaplanowałam mega przemianę:)
ale mój chłop sie nie zgadza:P
ale i tak postawię na swoim (mam nadzieję)
jak wypali to się jutro pochwalę:)

Cześć Madzia-pochwal sie swoją przemianą. Założę sie,że chodzi o zmianę w wyglądzie:)Tak przypuszczam,bo mój mąż tez niechętnie podchodzi do takiego pomysłu.

nio tak:)
obcięłam włoski i zafarbowałam:)
co prawda marzyło mi się obcięcie na "irokeza " ale mój powiedział stanowcze Nie:)

Bywają w życiu chwile, których ból daje się zmierzyć dopiero po jego przeżyciu, i wówczas dziwi nas, iż zdołaliśmy go znieść.

199 Ostatnio edytowany przez iw25 (2011-10-09 20:04:55)

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

ja tez wkoncu w piatek poszlam do fryzjera podcielam wloski i sie lepiej ukladaja smile w mieszkanku- mam juz zlew i kran w kuchni smile

pora na zmiany...
Piotrus ur 14.09.2013 Moj skarb

200

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

Hej dziewczyny,
czy wszystkich ogarnela jesienna chandra i nikomu nie chce sie nawet pisac ?
albo nikt juz nie czuje sie samotny smile w sumie to lepiej,ale jakos smutno i pusto sie tu zrobilo.
pozdrawiam wszystkich goraco smile

201

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

hej wydaje mi sie ze takl choc, dzisiejszy dzien jest ladny i zacheca do porzadkow np na dzialce lub przed domem

pora na zmiany...
Piotrus ur 14.09.2013 Moj skarb

202

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

cześć ,jestem tu nowa ale też szukam przyjaciólki z która mogłabym pogadać,mam prawie męża i małą córeczkę.Aktualnie jestem bez pracy i siedzę w domu z małą,niemam z kim pogadać,niby mam koleżanki ale one bez dzieci,w pracy i jakoś się mijamy..mam nadzieję,że chociaż tutaj z kimś pogadam..pa

203

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

Witam cieplutko smile
Ostatnio troche pusto tu sie zrobilo,ale moze to nadrobimy smile
Teraz chyba latwiej spotkac ludzi na necie niz w realu,bo kazdy zabiegany,ma wlasne sprawy,nie ma czasu na wyjscia i spotkania.
Ja po pracy nawet do sklepu nie chodze,bo mi sie po prostu nie chce.Lubie byc w domu,miec czas dla siebie,na ksiazke,a neta czy telewizje smile Z przyjaciolmi i rodzina kontaktuje sie przez internet,bo mieszkam niestety daleko.
pozdrawiam

204

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

witajcie ja mam 34 lata lubię czytać ksiązki,jestem po rozwodzie mam trójke dzieci ,psa i kota tesz  i wiele szaszu do pogadania szczególnie wieczorem  wiec zapraszam do napisania to troche poplotkujemy o babskich sprawach

205

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

http://wgrywacz.pl/images/854528kawa20_tn.jpg
zapraszam na kawe,miłego dnia

206

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

Wlasnie wypilam kawke,oczywiscie w towarzystwie Netkafejki:)
Zaraz biore sie za nauke niemieckiego,bo cos mi opornie idzie hmm

207

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

Witam serdecznie ...mogę dołączyć ? mam męża,dwie córki ale od kiedy straciłam prace dokucza mi strasznie samotność...dziś tak trudno o koleżankę nie mówiąc o przyjaźni więc klikam sobie na rożnych forach aby przetrwać ....przyjmiecie mnie ?pozdrawiam cieplutko

"Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartkę i zaczynać na nowo."

208

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

Maja witam Cie serdecznie,ja Cie przyjmuje z otwartymi ramionami smile
ostatnio nikt nie mial czasu tu zagladnac nawet.
Masz racje,ciezko jest o przyjazna,bezinteresowna kolezanke.Ja nie mieszkam w Polsce i poznalam tutaj tylko jedna dziewczyne,ktora naprawde okazala sie w porzadku.Znam tu wiecej polek,ale nie utrzymuje z nimi blizszych znajomosci.A ze znajomymi z Polski tez zawsze przez neta gadamy smile

209

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

Hej ... dziękuje ślicznie Soledat za powitanie smile chyba rzeczywiście mało osób tu pisze bo trudno mi było odnaleźć wątek hi hi albo ze mnie taka gapa...
Przyjaźń to wielkie słowo ja zawsze powtarzam ze kiedyś było o nią łatwiej ,dziś każdy zabiegany,gna przed siebie a potem siada przed kompem bo w okół pusto  nie ma z kim pogadać nie ma z kim się pośmiać ...no cóż dobrze że choć są takie fora zawsze to jakiś kontakt z ludźmi i muszę przyznać że już kilka razy właśnie takie pogaduszki poprawiły mi humorek ....pozdrawiam smile miłego dnia smile

"Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartkę i zaczynać na nowo."

210

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

Dobrze,ze chociaz przez neta mozemy sobie pogadac,dla mnie to jest super wyjscie,bo mieszkam daleko od rodzinki i przyjaciol,a nawet tutaj jak mam znajomych,to tez codziennie sie nie widzimy,ale przynajmniej skrobniemy jak nam dzien mija.
Ty masz dzieci ,to sie nie nudzisz pewnie z nimi ,co? smile w jakim wieku sa?
ja nie mam dzieci i raczej sie na to nie zanosi,ale to nic,bo mam duzo siostrzencow i bratankow smile

211

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

Witam smile tak mam dzieci dwie trzynastolatki w domu ... nie nudzę się z nimi wprost przeciwnie ...ale jak to nastolatki ...mają swoje koleżanki ,swoje zainteresowania nie chce ich zatrzymywać w domu bo ja czuje się samotna ... niech korzystają z życia ... dlatego te znajomości wirtualne są dla mnie tak cenne  ... kiedy mąż w trasie a dziewczynki w szkole lubię sobie wejść choć na chwilkę na forum i przeczytać co dzieje się u innych ... na pewno nie zastąpi to kawki z przyjaciółką ale zawsze to coś smile pozdrawiam cieplutko smile

"Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartkę i zaczynać na nowo."

212 Ostatnio edytowany przez kwiatuszekpolska@interia. (2013-02-21 22:24:39)

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

witam jestem tu nowa i calkiem niesmiala i niewiem jak mnie przyjmiecie do swego grona ale mam nadzieje ze znajde pokrewne dusze mam 42 lata na imie mam anka.Jestem mezatka z 21letnim stazem ale chyba juz niedlugo.....jet ciezko....

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

hej dziewczyny tu 42letnia anka moge do was dolaczy?fajnie byloby z kims pogadac......

214

Odp: Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania

Anka , zapraszam Cię do Nas na
http://www.netkobiety.pl/t48146.html big_smile

Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujemy,one same przyjdą:*

Mój synek , największe szczęście jakie posiadam smile
I oczywiście kocham Nad Życie :* GG , jeśli potrzebne napisz e-mail smile

Posty [ 191 do 215 z 215 ]

Strony Poprzednia 1 4 5 6

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » NASZA SPOŁECZNOŚĆ » Netkafejka dla zamężnych i samotnych - przyjaciółki do pogadania