Kumpela pilnie poszukiwana - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » SAMOTNOŚĆ » Kumpela pilnie poszukiwana

Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 77 do 114 z 245 ]

77

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Hej też jestem z okolic Poznania!!!

Reklama
Zobacz podobne tematy :

78

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Hej też jestem z okolic Poznania!!! Jakby co to pisać 26711278

79

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Hej często bywam w Poznaniu!! Jeśli ty też to napisz 26711278

Reklama

80

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Hej a jest ktos z okolic ZAMOSCIA? smile

81

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Hej!

Ja się piszę na spotkanie warszawskie w tą sobotę - może gdzieś w Centrum?
Pasuje mi około 20.

Dajcie znać kto może przyjść. Nawet jak trzy będziemy to juz coś ;-)

Pozdrowienia!!!

82

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana
aero_90 napisał/a:
nienormalnaja napisał/a:

Katowice:]

oo:) w końcu któś z mojego regionu:)
Ile masz lat?:)

ja też jestem z okolic Katowic:) Moje gg:28473793

83

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Laura_Wawa ja chętnie bym sie spotkała, ale ten weekend odpada...

84

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana
kinga004 napisał/a:
aero_90 napisał/a:
nienormalnaja napisał/a:

Katowice:]

oo:) w końcu któś z mojego regionu:)
Ile masz lat?:)

ja też jestem z okolic Katowic:) Moje gg:28473793

Odezwę się na gg:)
Dzisiaj własnie wybieram się na zakupy do Katowic big_smile

? ? ? Tylko ja sypiam w jego ramionach
To dla niego zostałam stworzona
Tylko do mnie mówi `KOCHANIE`
To mój teren pod jego ubraniem ? ? ?  ;-*

85

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

witam ja też siedzę w domu
otworzyłam ostatnio firmę w internecie
chętnie dołączę się do pogaduch i kawy:)
jestem z Pomorza
gg11717886

86

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Ja poszukuje jestem z podkarpacia:)

"Zdolność bystrej obserwacji jest nazywana cynizmem przez tych, którzy jej nie posiadają."

87

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Hejka,
Tak siedzę w pracy i oprócz tego ze mam wielkiego doła to też poszukuje kogoś do pogadania , spotkania .
Zycie mi się zawaliło  i muszę z kimś pogadać i spotkać się z pogodnymi duszami  Jestem z łodzi i mam 36 lat .
Może  mogę się do was przyłączyć

88

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Hej ,
Poszukje kogoś z kim można było by pogadać . Jestem sama bez męża
bo sie rozwodzimy ,mam 36 lat i chciała bym zaczą wszystko od nowa ale zabardzo nie wiem jak .Może znajdzie sie ktoś do pogadania  tak poprostu . Samotnoś jest okropna ......

89

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Hej Martyno bardzo chętnie z Tobą pogadam jesteśmy w zbliżonym wieku wiec może się dogadamy smile

"Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartkę i zaczynać na nowo."

90

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

O jak miło ze ktoś sie  znalazł . Skąd jesteś bo ja z lodzi .
bardzo bym chciała poznać nowych ludzi i nie myśleś o ym wszystkim co ostatnio przeszlam A co u ciebie ?

91

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Ja jestem z Kujaw smile co u mnie ? mąż w trasie nigdy go nie ma czekam na niego jak żona marynarza sad mam dwie wspaniale córki ale to nastolatki maja swoje koleżanki swoje zainteresowania wiec nie chce zawracać im głowy swoimi smutkami ... czuje się samotna nie mam w realu kumpeli takiej od serca i jest mi z tym źle ratują mnie znajomości wirtualne smile

"Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartkę i zaczynać na nowo."

92

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Hej dziewczyny,

Pracuję/studiuję w branży/dziedzinie opanowanej przez facetów i brakuje mi przyjaciółek, kumpeli, babskich pogaduszek takich o życiu i o głupotkach wink Zauważyłam, że jest tu parę babeczek z Wawy, więc liczę, że jak się troszkę zadomowię na forum, to dołączę do jakiegoś spotkania smile

Pozdrawiam,
Catja

93

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

mimo ze czujesz się samotna to i tak masz na kogo czekać , bo ja juz nie czekam na nikogo . Moje dzieci też mają swoje sprawy kumpli i tak .... same wiecie co dzieci wolą na pewno nie bycie z  rodzicami... Skąd jesteś bo ja z łodzi ... jak się okazało brakuje mi przyjaciół w życiu dlatego też szukam ich  chodzby zdala od siebie ... mieć chodz  z kimś pogadać ...to już coś , jak dla mnie to już bardzo dużo. Ja zostałam sama właśnie rozwodze się z mężem po 14 latach życia i jak mi dziś oświadczył to on tego też bardzo chce bo już bardzo mnie .... nopowiedzmy ze nie.... lubi. Chciała bym mieć świadomo ze jest ktoś kto kiedyś i tak wróci i przytuli .... mimo ze czujesz się samotn to i tak wiesz ze on gdzieś jest , myśli o was ... jak dla mnie to szczęściara z Ciebie

94

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Witam smile
Martyno masz racje mam na kogo czekać i to mnie cieszy ... staż małżeński mamy taki sam my też przechodziliśmy bardzo poważny kryzys nam się udało choć trwało to długie 4 lata ale warto było dać sobie jeszcze jedna szanse dziś wiem ze była to słuszna decyzja i niczego nie żałuje smile
tak czuje się szczęściarą to prawda
Może i Wy poskładacie jeszcze wasz związek czy rozwód jest przesądzony ? nic się nie da zrobić ? trzymaj się pozdrawiam ...

"Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartkę i zaczynać na nowo."

95

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Hej Martyna!!!
Trzymaj się, to na pewno ciężki okres dla ciebie, jesteś młoda kobietą i ułożysz sobie jeszcze życie. Ja mam 34 lata jestem mężatką i mam małą córeczkę i bardzo chętnie wspomogę cię dobrym słowem. Czy ten rozwód to już pewniak?

96

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Tak ten rozwód to juz pewniak  11. marca mamy pierwszą sprawę , mąż nie mieszka juz zna mni od grudnia .
Myślę ze juz nie raz próbowaliśmy coś zmienić ale to nie było to .... zresztą  jest jeszcze jedna rzecz o której nie zabardzo bym chciała tak odrazu pisać ...  Tak to bardzo ciężki czas dla mnie i potrzebuje nie ukrywam dobrych nowych słów .... dzięki  za pomocną dłoń .....

97

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

pierwsza rozprawa zazwyczaj bywa pojednawcza więc to dopiero początek ciężkiej drogi mam jednak nadzieje ze nie będzie to walka ... będziemy Cie wspierać ...

"Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartkę i zaczynać na nowo."

98

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Dzięki wielkie dzięki , Wiem ze pierwsza sprawa to pojednawcza ale my mamy już wszystko ustalone  tak zwany plan wychowawczy jeśli chodzi o dzieci  spisany przez mediatora sądowego , jeśli chodzi o podział majątku to też nie mamy zabardzo co dzielić mieszkania mamy osobne . Mąż na swoje i ja nigdy nie byłoam tam zameldowana a ja mam swoje dostałam od babci. Mable podzielone samochód też . Więc mam nadzieje ze skończy się to na pierwszej sprawie ... i po sprawie . Tak łatwo się mówie a gdzie te 14 lat i więcej a gdzie wspomnienia i plany a marzeniach nawet nie wspomne .... to też będzie podzielone i rozwiedzione ....  Zycie jest usłane różami ale róże te mają kolce i to boli ...

99

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

no nie brzmi to optymistycznie mimo ze wszystko macie już ustalone ....szkoda wielka szkoda że Wam się nie udało ale czasami najlepszym rozwiązaniem jest rozwód, nie zawsze da się wszystko poskładać to fakt najważniejsze że umiecie jeszcze z sobą rozmawiać a Wasze rozstanie nie odbywa się w atmosferze nienawiści ... trzymaj się

"Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartkę i zaczynać na nowo."

100

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

masz racje czasem najlepsze jest roztanie nic na siłe bo to nie wychodzi a jest jeszcze gorzej . Rozmawiamy umiemy dogadać się co do dzieci i to jest coś co się zmieniło na lepsze a one są najważniejsze ... Ja muszę dać sobie radę i tyle

101

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Hej ja dziś tylko na chwilkę bo mam gości smile
Martyno nauczysz się żyć na nowo nie masz wyjścia na pewno będzie to trudne ale jak piszesz jeśli chodzi o dzieci masz wsparcie wiec nie jest jeszcze tak najgorzej ... masz moje wsparcie wiem to nie wiele zwłaszcza że mieszkamy od siebie daleko ale dobrze czasem sobie poklikać ponarzekać czasem pożartować może jakoś razem przetrwamy te trudne momenty ...pozdrawiam smile

"Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartkę i zaczynać na nowo."

102

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Witajcie jest ktoś może z Ciechanowa? smile Mnie też przydałaby się jakaś koleżanka. Pozdrawiam smile

103

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

A ja z woj lubelskiego 20 lat smile (czy ktos jest?) smile

104

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

A jest może ktoś z Olsztyna??

105

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

witam i ja jestem chetna na kolezanke, a jestem z okolic walbrzycha, jeleniej gory i lubawki

106

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

witam dziewczyny zapraszam z NOWEGO SACZA WYSKOCZYMY NA KAWKE BEZ CIACHA BO DIETA MOZEMY POBIEGAC NA BASEN WYSKOCZYC ODPISUJCIE?

107

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Ja jestem z samego Wałrzycha i terz przydała by mi sie koleżanka z któą morzna by był sobie chociarz popisać

108

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

O jaki ruch,widzę że nawet Dolny śląsk się pojawił. Kotlina Kłodzka po raz kolejny się przypomina. Zapraszam!

Pod moim sercem twoje serduszko pukało. Teraz twoje rączki otulają mój świat,a dłonie me koją twój cichutki płacz.
                                                                   ALEKSANDRA 20.10.2014
                                                                   FRANCISZEK 26.04.2016

109

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

dziewczyny coś strasznie rozsypane jesteśmy po tym naszym kraju Kujawy machają do Was smile

"Po każdym dniu trzeba postawić kropkę, odwrócić kartkę i zaczynać na nowo."

110

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Czesc dziewczyny, a w szczegolnosci: Gorka, karolcia s oraz panna k :-)

Ja rowniez poszukuje przyjaciolek we Wroclawiu :-)
Niestety nie mam gg gdyz moj komputer (Mac) tego nie obsluguje, ale mam wielka nadzieje, ze uda nam sie zgadac inaczej i zorganizowac jakies spotkanie, co Wy na to? :-)

Oczywiscie wszystkie inne zainteresowane dziewczyny z okolic rowniez niech pisza, jesli zainteresowane !

Pozdrawiam Was serdecznie i czekam na info, gdyz nie wiem, czy tu jeszcze zagladacie.... ?

111

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Koleżanki z okolic Wrocławia , zapraszam:)

112

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

OJ jak macie fajnie. Ja z Kłodzka to do wrocka mam 80 km. Trochę daleko.

Pod moim sercem twoje serduszko pukało. Teraz twoje rączki otulają mój świat,a dłonie me koją twój cichutki płacz.
                                                                   ALEKSANDRA 20.10.2014
                                                                   FRANCISZEK 26.04.2016

113

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Hej ja jestem z okoli KATOWIC,właśnie rozstalam się z Nim....przez Niego nie mam przyjaciól....rodzina się odwrócila....smutno mi

Życie nie jest lepsze ani gorsze od Naszych marzeń,jest tylko zupełnie inne.....

114

Odp: Kumpela pilnie poszukiwana

Mimo to że nie mieszkamy blisko na pewno znajdziesz tutaj na forum oparcie i pocieszenie.

współczuję ci z całego serca. Na pewno jest ci źle ale najważniejsze żebyś się nie poddawała. Nie warto!

Pod moim sercem twoje serduszko pukało. Teraz twoje rączki otulają mój świat,a dłonie me koją twój cichutki płacz.
                                                                   ALEKSANDRA 20.10.2014
                                                                   FRANCISZEK 26.04.2016

Posty [ 77 do 114 z 245 ]

Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » SAMOTNOŚĆ » Kumpela pilnie poszukiwana

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin
© www.netkobiety.pl 2007-2016