jaki sposób na intymny i bezpieczny seks? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » SEKS, SEKSUALNOŚĆ, PSYCHOLOGIA » jaki sposób na intymny i bezpieczny seks?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 17 ]

Temat: jaki sposób na intymny i bezpieczny seks?

cześć,
mam takie pytanie do was, może mi coś doradzicie smile
chciałam zacząć życie intymne z moim chłopakiem, już chodzimy ze sobą rok i stwierdziliśmy, że można spróbować. Tylko zastanawiam się jaki środek antykoncepcji zastosować? trochę się pogubiłam w tych wszystkich informacjach jakie sa dostępne. do tego jedne koleżanki mówią, że najlepsze są tabletki, ale znow czytałam, ze są złe dla zdrowia dziewczyny. Znowu inne mówią, że prezerwatywy, choć jedna koleżanka własnie mamą zostanie od tych prezerwatyw...takie to skuteczne! jedna koleżanka coś mi wspominała ostatnio o nowych, cienkich i trwalszych prezerwatywach skyn Unimila, ale to chyba jednak nadal pozostaje prezerwatywa no nie? no chyba, że to faktycznie jakaś rewelacja innowacja????

Reklama
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: jaki sposób na intymny i bezpieczny seks?

Ile macie lat smile  Jaki sposób na intymny i bezpieczny seks! Nie uprawianie smile Prezerwatywy tylko durexa tongue

3 Ostatnio edytowany przez karol_cia_s (2010-01-05 13:19:56)

Odp: jaki sposób na intymny i bezpieczny seks?

Jeśli nie ma przeciwskazań (palenie papierosów, itd) to ja polecam tabletki. Tylko pamiętaj że dobry lekarz ginekolog powinien CI je dobrać po serii badań (m. in próba wątrobowa, krzepliwość krwi,USG)i obszernym wywiadzie (będzie pytał m.in o palenie papierosów, żylaki)i poinformować o skutkach ubocznych. Jeśli stwierdzi jakieś przeciwskazania (lub będziesz źle na nie reagowała) to chyba zostają Ci prezerwatywy w połączeniu z np globukami (ja nie wierzę w skuteczność samych gumek - ale to tylko mój "zabobon"). A prezerwatyw nie mogę CI żadnych polecić bo nie stosuję.

http://www.youtube.com/watch?v=3VVuMIB2 … 68719FFEF/

eh, co ten kawałek ma w sobie że ja go tak lubię?
Reklama

4

Odp: jaki sposób na intymny i bezpieczny seks?

mamy po 18 lat obydwoje. ale z tymi tabletkami to nie wiem, bo nawet jak mi je lekarz przypisze to jednak ingeruje to bezpośrednio w organizm dziewczyny, a nie mam na to ochoty. Dlatego chyba jednak zdecydujemy sie na prezerwtywę, tylko którą wybrać? o durexach różne opinie słyszalam, jak z reszta o innych unimilach też. choć serio nie wiem, która z tych dwóch marek jest lepsza. Ostatnio własnie znalazłam jakaś taką reklamę nowej gumki unimila, to może jednak to...jakoś ona mnie najbardziej przekonuje, można filmik na youtubie zobaczyć pod hasłem Rewolucja Unimil Skyn. 
pozdrawiam

5

Odp: jaki sposób na intymny i bezpieczny seks?

Kup asortyment tylko z apteki smile  a jaki wybor nalezy do ciebie tongue

Reklama

6

Odp: jaki sposób na intymny i bezpieczny seks?

Durexy są prezerwatywami uznawanymi za najbezpieczniejsze i najpewniejsze - to w końcu znana, wcale nietania marka. Poprawnie założona prezerwatywa nie pęknie - musicie tylko uważać, żeby zostawić wystarczająco dużo wolnego miejsca (bez powietrza!) na czubku - więcej, niż sam zbiorniczek, około 2, może 2,5 cm. Wtedy ciśnienie podczas wytrysku na pewno nie rozerwie "gumki". I jak wspomniał dan1982, lepiej kupić je w aptece, niż w kiosku czy supermarkecie.
Nie ma co się tak bać, używam wyłącznie gumek od dobrych paru lat i póki co (tfu, tfu wink) nigdy żadna nie pękła smile

7 Ostatnio edytowany przez Malgosia3 (2010-01-06 12:32:55)

Odp: jaki sposób na intymny i bezpieczny seks?

dzięki za podpowiedzi, z czegoś na pewno skorzystam, tylko ciągle nie wiem z czego? a wy co stosujecie i co uważacie za najlepsze?

8

Odp: jaki sposób na intymny i bezpieczny seks?

stosujemy najczęściej Durexy extra safe i nigdy nie było z nimi problemu. W ciążę też nie zaszłam :]

Chodzić swoimi ścieżkami...

9

Odp: jaki sposób na intymny i bezpieczny seks?

mi 2 razy pekła prezerwatywa durex extra safe podczas... nie polecam gumki sa fałszywe ;p
<żart> stosuje tabletki anty yasminelle i nic mi po niech nie jest czuje sie tak jak zawsze zadnych objawów negatywnych ;] lekarz mi je dobrał po wczesniejszym badaniu.. WYBOR NALEZY DO CIEBIE ZABEZPIECZ SIE JAK CHCESZ ALE ZAWSZE TZREBA Z GUMAMI UWAZAC... nawet paznokiec przy zakładaniu moze ja przeciac .. jestem za tabletkami anty. zero stresu , pełny relaks i w ogole git.seks w gumce to tak jak lizanie lizaka w papierku i to jest 100% prawda. wink

Róbta jak chceta tongue


( tabletki zawsze mozna odstawic wrazie gdyby cos było nie tak i spróbowac mozna i miec 100% pewnosc zabezpieczenia ) smile

Pozdrawiam

Mówisz mi, że przepraszasz,
lecz ja nigdy nie zapomnę.
To są tylko puste słowa,
nie wymażesz nimi wspomnień.

10

Odp: jaki sposób na intymny i bezpieczny seks?

ale boję się ze tabletki zbyt ingerują w organizm, a i że jak sie odstawi to potem się cięzko organizm dostosowuje z wyregulowaniem wszystkiego. Chyba jednak pozostanę przy prezerwatywach i zacznę od unimila, skoro durex extra safe tak strzelił wink

11

Odp: jaki sposób na intymny i bezpieczny seks?

na poczatek wystarcza same prezerwatywy i globulki ewentualne tongue jesli wasze wspolzycie by bylo bardzo czeste mozecie zastonowic sie nad hormonalna, sa pigulki, plastry, krazek, jest w czym wybierac. dobrze by bylo przed pierwszym razem wybrac sie do ginekologa i z nim jednak ustalic najlepsza dla was metode antykoncepcji. jesli zdecydujecie sie ostatecznie na prezerwatywy to mozesz wziac od lekarza recepte na taletke po stosunku, wykupic ja i trzymac w szafce na wypadek gdyby wam pekla prezerwatywa.

12

Odp: jaki sposób na intymny i bezpieczny seks?

Jeśli prezerwatywa pęka, to znaczy, że została źle założona, uszkodzona przy zakładaniu albo przechowywana w złych warunkach. Ewentualnie - w pochwie było za sucho i silne tarcie przerwało lateks. Czyli - nie gumki są fałszywe, a ludzie popełniają błędy. I wcale nie tak łatwo jest uszkodzić gumkę paznokciem, zwłaszcza jeśli są zadbane i obcięte/spiłowane...

13

Odp: jaki sposób na intymny i bezpieczny seks?

Dzięki za wszystkie rady od Was, spróbowalismy tych skynów Unimila. Są całkiem spoko, tzn mój chłopak powiedział, że świetne, a dla mnie najważniejsze, że nie pękła, bo porównać nie mam do czego;) Ogólnie na plus. Jeszcze mam pytanie, czy próbowałyście jakichś żeli rozgrzewających np Play durexa i podobnych specyfików w tym rodzaju? Możecie jakieś polecić?

14

Odp: jaki sposób na intymny i bezpieczny seks?
Malgosia3 napisał/a:

Dzięki za wszystkie rady od Was, spróbowalismy tych skynów Unimila. Są całkiem spoko, tzn mój chłopak powiedział, że świetne, a dla mnie najważniejsze, że nie pękła, bo porównać nie mam do czego;) Ogólnie na plus. Jeszcze mam pytanie, czy próbowałyście jakichś żeli rozgrzewających np Play durexa i podobnych specyfików w tym rodzaju? Możecie jakieś polecić?

tak,uzywalismy rozgrzewajacego(czerwony) z durexa i mnie uczulał;/
Nie polecam.

15

Odp: jaki sposób na intymny i bezpieczny seks?

Tak, żele wszelkich odmian durexa. Fajne urozmaicenie, ale po co wam to na początek?

16

Odp: jaki sposób na intymny i bezpieczny seks?

spróbujcie seksu na razie bez tych żadnych żeli i tym podobnym.
Zobaczcie jak to jest tak normalnie a potem jak już się lepiej "poznacie" i seks będzie czymś normalnym, bezstrsowym wybierzcie jakieś zele, czy tam nakładki itp =]
Pozdrawiam =]

Posty [ 17 ]

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Forum Kobiet » SEKS, SEKSUALNOŚĆ, PSYCHOLOGIA » jaki sposób na intymny i bezpieczny seks?

Zobacz popularne tematy :

Mapa strony - Archiwum | Regulamin
© www.netkobiety.pl 2007-2016