Hiszpanska mucha a zdrowie - Netkobiety.pl

Witaj na Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone przez kobiety dla aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Porozmawiasz na takie tematy jak : miłość, związki, psychologia, edukacja, finanse, religia, zdrowie i uroda...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

 

#1 2009-12-30 05:40:13

aga333
Przyjaciółka Forum
Wiek: 38
Zarejestrowany: 2009-10-17
Posty: 727

Hiszpanska mucha a zdrowie

Czy ktos moglby mi dokladnie powiedziec lub wskazac linki na temat jakie sa objawy zazycia tego srodka, co sie dokladnie czuje, jakie  i po jakim czasie wywoluje skutki uboczne, jak dlugo dziala? Czy dziala na kazdego, czy pod jego wplywem traci sie poczucie rzeczywistosci lub ma zaburzenia swiadomosci? Jak dziala na mezczyzn a jak na kobiety i czy wywoluje u obu plci podobne objawy i dzialania nieporzadane? Czy mozecie polecic jakis preparat alternatywny?

Offline

 

#2 2009-12-30 14:02:35

samotnyadam
Netchłopak
Wiek: 23
Zarejestrowany: 2009-11-21
Posty: 377

Re: Hiszpanska mucha a zdrowie

Kod:

http://www.google.pl/search?source=ig&hl=pl&rlz=&=&q=hiszpa%C5%84ska+mucha&btnG=Szukaj+w+Google&meta=lr%3D&aq=0&oq=hiszpa%C5%84ska+m

Obecnie
już
niesamotny dzięki forum
netkobiety smile

Offline

 

#3 2009-12-30 16:33:10

aga333
Przyjaciółka Forum
Wiek: 38
Zarejestrowany: 2009-10-17
Posty: 727

Re: Hiszpanska mucha a zdrowie

Dzieki, to wszystko sama znalazlam. Chodzi mi o cos scislejszego, bardziej naukowego i realne odczucia ludzi, ktorzy to wyprubowali

Offline

 

#4 2009-12-30 16:40:39

samotnyadam
Netchłopak
Wiek: 23
Zarejestrowany: 2009-11-21
Posty: 377

Re: Hiszpanska mucha a zdrowie

wskazałem Ci link, a tam masz odpowiedzi na wszystkie pytania - w tym także stronka z opiniami


Obecnie
już
niesamotny dzięki forum
netkobiety smile

Offline

 

#5 2009-12-30 16:43:40

malinkaa.
Mój jest ten kawałek podłogi
Wiek: 20 lat
Zarejestrowany: 2009-12-28
Posty: 73

Re: Hiszpanska mucha a zdrowie

http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=2857296  tu są opinie ludzi ktorzy to wypróbowali...


"Życie jest w kolorze, który ma twoja wyobraźnia"

Offline

 

#6 2009-12-30 17:57:50

Tiff
Przyjaciółka Forum
Wiek: 20
Zarejestrowany: 2009-03-28
Posty: 808

Re: Hiszpanska mucha a zdrowie


Doznawać uczuć, kochać, cierpieć, poświęcać się będzie zawsze istotą życia kobiet. 

Offline

 

#7 2009-12-30 20:12:15

dan1982
Net-facet
Wiek: 28
Zarejestrowany: 2009-01-05
Posty: 373

Re: Hiszpanska mucha a zdrowie

Zamówiłem bardzo silny muchowy l.Napewno dam znac tongue

Offline

 

#8 2009-12-30 21:47:11

aga333
Przyjaciółka Forum
Wiek: 38
Zarejestrowany: 2009-10-17
Posty: 727

Re: Hiszpanska mucha a zdrowie

Dociekam tak uporczywie, poniewaz prawdopodobnie, zarowno mi jak i mojemu mezowi, zostal podany jakis specyfik pobudzajacy, bez naszej wiedzy a tym bardziej zgody. Do tego wniosku doprowadzila mnie analiza naszego zachowania, objawow, samopoczucia i objawow. Nie wiem tylko, czy to akurat moglaby byc hiszpanska czy cos innego, bo dziwne nietypowe dla nas objawy utrzymywaly sie przez kilka dni, a nawet do tego stopnia, ze po okolo 2 miesiacach ja wyladowalam w szpitalu z ostrym, niezidentyfikowanym bolem w dole brzucha, podobnym do skurczow jelit, niereagujacym na zadne srodki farmakologiczne dopiero na morfine, a moj maz mniej wiecej w tym samym czasie skonczyl z ciezkim zapaleniem jader. Oboje mielismy przez kilka dni objawy podobne do zapalenia pecherza moczowego, ale nie tak drastyczne i dokuczliwe, miedzy innymi wzmorzone parcie na mocz o roznym natezeniu, czestomocz, mrowienie w okolicach cewki. W dniu lub dniach kiedy moglismy byc poddani dzialaniu tego czegos, moj maz czol mocne uderzenia serca, szum i pustke w glowie, suchosc w ustach, mial uczucie jakby patrzyl z boku, mial pustke w glowie, nie myslal, poszedl do mojej kuzynki, zdjal jej majtki i wylizal. JZrobil to przy otwartych drzwiach do ogrodu, kiedy dzieci byly w domu i graly na komputerze, w kazdej chwili mogly zejsc lub ktos z zewnatrz mogl wejsc do domu. Jednoczesnie nie czul sie podniecony, nie stal mu i byl jak w transie. Wieczorem natomiast mial dlugotrwala erekcje i problemy z dojsciem do konca. Ja z kolei przez kilka kolejnych dni bylam niesamowicie, nienaturalnie podniecona i nawet kilka kolejnych orgazmow nie przynosilo mi ulgi. Ogolnie calkiem fajnie, zadnych hamulcow, ale w pracy tarlam tylkiem o krzeslo. Moj maz mnie zdradzil w moim domu, w obecnosci moich dzieci, i napewno nie z wasnej woli. Od 18 lat jestesmy szczesliwym malzenstwem i mamy nadzieje takim pozostac na nastepne 18 cie lub dluzej. Przeczytalam chyba wszystkie mozliwe opinie o hiszpanskiej na internecie i jakbysmy przeszli wszystkie mozliwe skutki uboczne.

Nie wiem, co to moglo byc. Jesli ktos mial jakies informacje o hiszpanskiej lub czyms innym mogacym dawac podobne objawy niech podzieli sie tym ze mna. Jezeli jais srodek powoduje takie tragiczne skutki, trzeba sie go wystrzegac. Po tych wszystkich objawach, przez ktore ja i moj maz przeszlismy fizycznie, nie ma mowy o tym, ze cos sobie wyobrazam, bo za duzo jest tu zbiegow okolicznosci.

Bede naprawde wdzieczna, jak podzielicie sie ze mna swoimi odczuciami. Chetnie sprubowalabym sama, ale po tym co przeszlam, po prostu sie boje. Ciagle pamietam jak moje dzieci patrzyly na mnie, kiedy wilam sie na podlodze i tracilam przytomnosc z bolu. Pamietam, jak przez tydzien moj maz chodzil na czworakach i sikal na kleczkach, jak plakal z bolu jak dziecko. I znow nasze dzieci byly swiadkami tego.

Dan1982, czekam niecierpliwie na Twoje relacje. Mam nadzieje, ze Cie nie wystraszylam. Po prostu wiem, ze cos dostalismy, tylko nie wiem co. Zycze Ci powodzenia w Twoich eksperymentach, bo seks sam w sobie byl nieziemski, zwlaszcza jak co chwila mialam orgazm i to tak odjazdowy.... Konczylam i moglam zaczac od nowa...

Offline

 

#9 2009-12-30 21:52:29

dan1982
Net-facet
Wiek: 28
Zarejestrowany: 2009-01-05
Posty: 373

Re: Hiszpanska mucha a zdrowie

Ni sie nic nie stanie kiedyś bylem zgwałcony smile  przez dziewczynę ale czym innym smile

Offline

 

#10 2009-12-30 22:00:18

aga333
Przyjaciółka Forum
Wiek: 38
Zarejestrowany: 2009-10-17
Posty: 727

Re: Hiszpanska mucha a zdrowie

Po usmiechnietych buzkach wnioskuje, ze bylo fajnie.........?

Offline

 

#11 2009-12-30 22:12:06

dan1982
Net-facet
Wiek: 28
Zarejestrowany: 2009-01-05
Posty: 373

Re: Hiszpanska mucha a zdrowie

Męczarnia smile  24 godziny bylem podjadany spodnie stały jak na baczność:)

Offline

 

#12 2009-12-31 03:46:42

aga333
Przyjaciółka Forum
Wiek: 38
Zarejestrowany: 2009-10-17
Posty: 727

Re: Hiszpanska mucha a zdrowie

Tylko cieszyc sie taka meczarnia. Daj znac o wrazeniach po hiszpance. Pozdrawiam

Offline

 

#13 2010-01-14 19:26:29

Delicious
Moderator
Wiek: 24
Zarejestrowany: 2009-01-15
Posty: 6439

Re: Hiszpanska mucha a zdrowie

Hiszpańska mucha nie działa na kobiety, więc raczej nie było to. Działanie? Swędzenie, mrowienie itp. odczuwane przez faceta w genitaliach, napływ krwi do naczyń krwionośnych członka i oczywiście podniecenie. Co do skutków ubocznych to nie wiem.


Regulamin forum - przeczytaj! <klik>
Jeśli masz pytania dotyczące forum,  skontaktuj się ze mną

Offline

 

#14 2010-01-14 23:08:42

dan1982
Net-facet
Wiek: 28
Zarejestrowany: 2009-01-05
Posty: 373

Re: Hiszpanska mucha a zdrowie

Odradzam ta dzielna muchę próbowałem kilka razy i nic nie zauważyłem Szkoda Kasy lepiej isc na kolazcjie   i bedzie sex na 100 % smile

Offline

 

#15 2010-01-15 04:25:35

aga333
Przyjaciółka Forum
Wiek: 38
Zarejestrowany: 2009-10-17
Posty: 727

Re: Hiszpanska mucha a zdrowie

O objawach i skutkach hiszpanskiej muchy czytalam na roznych forach i straonach internetowych, zrowno reklamujacych jak i popularno naukowych. Hiszpanska mucha dziala na 25% kobiet i 85% mezczyzn. Mimo, ze wiem juz duzo na jej temat, to i tak mysle, ze jesli to bylo to, to w polaczeniu jeszcze z czyms. Dziekuje wam za wypowiedzi. Czy ten srodek w jakis sposob dziala na psychike, np zaburzenia swiadomosci. Wiem, ze napewno powoduje zanik hamulcow moralnych, ale nie wiem czym to sie objawia. Czy wjakis sposob wplywa na prace serca? Podobno powoduje walenie serca. Nie jestem na tyle odwazna, zeby sprubowac to na sobie, bo pamietam co przeszlam.

Offline

 

#16 2010-01-15 10:27:38

dan1982
Net-facet
Wiek: 28
Zarejestrowany: 2009-01-05
Posty: 373

Re: Hiszpanska mucha a zdrowie

A skont wiesz Aga ze to bylA  muszka a nie coś groźniejszego sad ? NIE DOZWOLONEGO

Offline

 

#17 2010-01-16 02:31:49

aga333
Przyjaciółka Forum
Wiek: 38
Zarejestrowany: 2009-10-17
Posty: 727

Re: Hiszpanska mucha a zdrowie

Nie wiem. Historia calego zdarzenia byla bardz dziwna, a wszystkie fakty zaczely sie  ukladac  w calosc z biegiem czasu. O muszce przeczytalam na jakims forum, potem grzebalam w internecie. Wszystkie objawy i skutki uboczne to tak jaby zebrac od wszystkich, ktorzy sie wypowiadali i wlozyc w jednego czlowieka (ewentualnie w dwoch) Mysle, ze to bylo cos innego, ewentualnie jakis miks z dodatkiem hiszpanskiej. W ogole ciezka do mnie dociera, ze cos takiego mozna zrobic drugiemu czlowiekowi. Z poczatku moje i mojego meza dziwne podniecenie skladalam na karb szoku, ale chyba, przynajmniej ja, nie bylam w takim wielkim szoku, skoro jeszcze myslalam na tyle logicznie, zeby nie wyrzucic meza z domu, bo pozniej moge zalowac. Mimo, ze mialam ogromna ochote wywalic go z domu, z calej sily sie przed tym powstrzymywalam, bo wiedzialam ze jak juz go wyrzuce to nie przyjme go zpowrotem. Kiedys przeczytalm jakis artykol o kobiecie, ktora zalowala, ze po tym, jak jej partner ja zdradzil, wyrzucila go ze swojego zycia. Mimo uplywu czasu, dotarlo do niej, ze go kocha, a jedynie pozostalo jej patrzec na jego szczescie u boku innej. Nie chcialam popelnic tego bledu. Skoro bylam w stanie przeanalizowac to wszystko, to chyba jednak nie bylam w takim szoku.

Offline

 

#18 2010-01-16 12:06:30

monia0045
Dobry Duszek Forum
Zarejestrowany: 2009-10-09
Posty: 100

Re: Hiszpanska mucha a zdrowie

Jest wiele fajnych afrodyzjaków a jeżeli chodzi o hiszpańską muche to tutaj wszystko znajdziesz na jej temat i nie tylko:)
http://www.venus.net.pl/Afrodyzjaki_8.php

Offline

 

#19 2011-06-16 12:21:08

marika1313
Woman In Red
Wiek: Jeszcze 30
Zarejestrowany: 2010-07-15
Posty: 263

Re: Hiszpanska mucha a zdrowie

Temat trochę stary ale wiem, ze zalozycielka nadal tu jest. Jeśli chodzi o muche nie jest to jakiś cud wynalazek po którym nagle się zachce byle gdzie z byle kim. Mucha raczej wzmaga ochota która już się ma , jak się naprawdę nie chce to i mucha nie pomoże .Działa tak ze jest poprostu lepsza bomba , ale nie tak ze Cie nosi ze trzeba to zrobić nawet z obcym. No i nie trzyma nie wiadomo jak długo , do kilku godzin nie dni.Jak się przedobrzy to nie zwiększy się bomba tylko można złe się poczuć .Jeśli byłoby zazyte coś innego np eska to również nie trzyma nie wiadomo ile i wyraźnie widać ten moment ze własnie zaczęła działać .Pigułkę gwałtu wykluczam bo byłaby dziura w pamięci . Jakby Wam ktoś podał eske nieświadomke to jest możliwe zdrobienie głupot po niej i nie myślenie o konsekwencji  tylko 3 dniowe działanie to niezabardzo. Ja bym się sklaniala ku temu ze: mąż faktycznie miał chrapke na kuzynke i poszedł jej powiedzieć żeby się wyniosła , następnego dnia ona podrzucila mu eske i on częściowo nieswiadomy zdjął jej gacie i zrobił co zrobił . Ty nacpalas się uprawiajac sex z mężem i dlatego bylas świadoma bo dawka jaka Ci przekazał przez sline nasienie lub skórę była już dużo mniejsza. Nie wiem tylko do czego podpiac 3 dzień gdy ja macal bo już go trzymać nie powinno. Amfe wykluczam gdyż nie było by czym uprawiać sexu jeśli chodzi o faceta.


W bezsenna noc posylam ci motyla.....

Offline

 

#20 2011-06-16 12:29:59

Medel
Przyjaciółka Forum
Wiek: nie za dużo, nie za mało :)
Zarejestrowany: 2009-05-27
Posty: 1049

Re: Hiszpanska mucha a zdrowie

Ciekawe czy kuzynka też była pod wpływem muszki i dała się wylizać twojemu mężowi ?

Offline

 

#21 2012-07-09 22:04:16

kotkakotka
Niewinne początki
Zarejestrowany: 2012-07-09
Posty: 1

Re: Hiszpanska mucha a zdrowie

mam pytanie dosc niestandardowe,
jestem ze swoim chlopakiem juz od 5 lat, i w naszej sypialni zaczyna juz troszke przygasac, chcialam sprobowac czegos nowego, kolezanka doradzila mi hiszpanska muche, tylko ja cierpie na niedoczynnosc tarczycy... czy moge jej sprobowac, czy raczej w moim przypadku jest to niewskazane??
pomozcie prosze
agnieszka

Offline

 

 

Stopka forum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson

Mapa strony - Archiwum | Kontakt
© www.netkobiety.pl 2007-2013