Manicure klasyczny czy hybrydowy? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PIELĘGNACJA TWARZY I CIAŁA » Manicure klasyczny czy hybrydowy?

Strony 1 2 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 38 z 74 ]

Temat: Manicure klasyczny czy hybrydowy?

Na pierwszy manicure lepszy klasyczny czy hybrydowy? jestem zielona w temacie tongue

"Piękna kobieta to raj dla oczu,
Piekło dla duszy i czyściec dla kieszeni" - William Szekspir
[tu był niedozwolony link i został usunięty przez moderatorkę]
Reklama
Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Manicure klasyczny czy hybrydowy?

Wszystko zależy od Ciebie oraz Twoich paznokci oraz ich stanu.
Jeżeli Twoje naturalne paznokcie są ładne, silne oraz długie polecam Hybrydy, jeżeli są dobrze zrobione trzymają się nawet do 8 tyg.
Jeżeli zaś Twoja naturalna płytka jest w niego gorszym stanie, babeczka będzie musiała pod spód podłożyć akryl lub żel i możliwe, że przedłużyć paznokcia, co będzie już bardziej inwazyjne.
Ostatnio jak robiłam hybrydy (zajmuję się robieniem paznokci) na naturalnej płytce odeszły już na drugi dzień.

"Keep the magic alive."

3

Gaia, wydaje mi się, że musimy zapytać Marcelinę co ma na myśli pisząc o manicure klasycznym. Dla mnie klasyczny to nakładanie na opracowaną płytkę tradycyjnego lakieru do paznokci, czyli bez konieczności jakiegokolwiek utwardzania pod lampą.

Regulamin Forum Netkobiety.pl - koniecznie przeczytaj, a będzie Ci z nami łatwiej smile 

Nie czyń samego siebie przedmiotem kompromisu, bo jesteś wszystkim, co masz.
Reklama

4