Hej, zaznaczam, że jestem tu nowa i z problemem zgłosiłam się na innym forum, ale tam mnie (po części może i słusznie) zjechali i temat stanął. Postaram się skrócić historię do koniecznego minimum, chociaż mam tendencję do wydłużania.
Mam nadzieję na jakieś świeże spojrzenie.
Generalnie jestem trochę w rozsypce. Pracuję w branży gastronomicznej, jak co roku w kwietniu/maju mieliśmy nabór na ludzi do pomocy i na tzw. parasole, czyli budki z piwem. W tym roku nowy narybek trafił nam się z lekka beznadziejny, oprócz jednego chłopaka, który naprawdę przykłada się do swojej pracy - B. Od początku dobrze się dogadywaliśmy, zawsze odnosiłam wrażenie, że trochę inaczej na mnie patrzy. Flirtowaliśmy i nadal flirtujemy dość sporo, ale problem polega na tym, że ja chyba nie mogę flirtować, nie angażując się uczuciowo... Nasza znajomość nabrała trochę rozpędu, jak kiedyś po pracy zostałam z nim na budce, a on dokładał piwo - chcąc przytrzymać mu "uciekające" drzwi przypadkiem dotknęłam jego krocza - roześmialiśmy się, a on powiedział, że "aż mu się gorąco zrobiło". Jestem znana z tego, że mam jakiegoś niewytłumaczalnego pecha na to, że wpadają mi w oko młodsi - on jest młodszy o dwa lata (miałam tylko dwóch chłopaków i obydwaj byli ode mnie rok młodsi...). B. oficjalnie zakończył pracę z końcem sierpnia, ale postanowił przyjść do nas teraz we wrześniu na kilka dniówek, bo kadra nam się skurczyła do wymaganego minimum i wszyscy tyramy bez przerwy. Przed jego "odejściem" zrozumiałam, że lubię go bardziej niż on mnie... I postanowiłam, że lepiej będzie, jeśli się znielubimy pod koniec (GŁUPIA JA!), bo mnie lepiej się będzie zapominać z myślą, że on mnie nie lubi. Stałam się oschła i niedostępna, odmawiałam jego dotyku (często się przytulamy i całujemy w policzki), on to zauważył pewnego dnia i wściekł się, że "cieszy się, że tu kończy pracę (cośtam jeszcze), jeśli ktoś go w ogóle tu jeszcze lubi". Dobra koleżanka z pracy (S.) przemówiła mi do rozsądku i zmieniłam swoje zachowanie,