Kolega z pracy - friendzone? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » MIŁOŚĆ , ZWIĄZKI , PARTNERSTWO » Kolega z pracy - friendzone?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 12 ]

1

Temat: Kolega z pracy - friendzone?

Hej, zaznaczam, że jestem tu nowa i z problemem zgłosiłam się na innym forum, ale tam mnie (po części może i słusznie) zjechali i temat stanął. Postaram się skrócić historię do koniecznego minimum, chociaż mam tendencję do wydłużania. tongue Mam nadzieję na jakieś świeże spojrzenie.

Generalnie jestem trochę w rozsypce. Pracuję w branży gastronomicznej, jak co roku w kwietniu/maju mieliśmy nabór na ludzi do pomocy i na tzw. parasole, czyli budki z piwem. W tym roku nowy narybek trafił nam się z lekka beznadziejny, oprócz jednego chłopaka, który naprawdę przykłada się do swojej pracy - B. Od początku dobrze się dogadywaliśmy, zawsze odnosiłam wrażenie, że trochę inaczej na mnie patrzy. Flirtowaliśmy i nadal flirtujemy dość sporo, ale problem polega na tym, że ja chyba nie mogę flirtować, nie angażując się uczuciowo... Nasza znajomość nabrała trochę rozpędu, jak kiedyś po pracy zostałam z nim na budce, a on dokładał piwo - chcąc przytrzymać mu "uciekające" drzwi przypadkiem dotknęłam jego krocza - roześmialiśmy się, a on powiedział, że "aż mu się gorąco zrobiło". Jestem znana z tego, że mam jakiegoś niewytłumaczalnego pecha na to, że wpadają mi w oko młodsi - on jest młodszy o dwa lata (miałam tylko dwóch chłopaków i obydwaj byli ode mnie rok młodsi...). B. oficjalnie zakończył pracę z końcem sierpnia, ale postanowił przyjść do nas teraz we wrześniu na kilka dniówek, bo kadra nam się skurczyła do wymaganego minimum i wszyscy tyramy bez przer