Szukam prawdziwej przyjaźni - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » POZNAJMY SIĘ ... » Szukam prawdziwej przyjaźni

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

Temat: Szukam prawdziwej przyjaźni

Hej dziewczyny smile

Jestem 22-letnią studentką, mieszkam od kilku lat w Poznaniu. Mam wspaniałego chłopaka, z którym mieszkam od roku, ale ostatnimi czasy zaczęłam tęsknić za zwykłymi babskimi pogaduchami i wspólnymi zakupami. Z moimi dobrymi koleżankami z czasów licealnych rozstałyśmy się po maturze i każda z nas rozpoczęła studia w innym mieście. Utrzymujemy ze sobą kontakt, ale ze względu na dzielące nas odległości, nie spotykamy się często.  Idąc na studia, wierzyłam, że szybko uda mi się zawiązać jakieś nowe przyjaźnie, poznać wartościowe osoby. Szukałam bratniej duszy, osoby, z którą mogłabym szczerze porozmawiać i spędzać czas. Niestety do tej pory udało mi się zawrzeć tylko powierzchowne znajomości. Większość osób, które poznawałam, miała już grono swoich przyjaciół i nie powstała między nami głębsza więź. Ta samotność zaczęła mi teraz doskwierać. Czuję się wyobcowana i naprawdę potrzebuję prawdziwej przyjaźni. Spędzam mnóstwo czasu z moim chłopakiem, ale przecież nie o wszystkim mogę z nim porozmawiać. Czasami chciałabym "wyrwać się" z domu i wyjść na kawę z koleżanką, zapytać o dobrą radę, pośmiać się, pożartować. Staram się aktywnie spędzać czas i dlatego chętnie poznałabym kogoś, z kim mogłabym pobiegać albo iść na fitness.

Pozdrawiam Was serdecznie smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Szukam prawdziwej przyjaźni