Poznałem fajną kobietę jak się zachować. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ZWIĄZEK NA ODLEGŁOŚĆ, MIŁOŚĆ PRZEZ INTERNET » Poznałem fajną kobietę jak się zachować.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 12 ]

1

Temat: Poznałem fajną kobietę jak się zachować.

Jestem studentem już 4 roku, jestem trochę nieśmiały, więc wykorzystywałem internet do poznania kobiety. Wiele ciekawych poznałem, jednak ciągle szukam. Niedawno zapisałem się do nowej grupy studentów zaczynających od października.