Cześć,
jestem osobą dość otwartą. Niby lubię to co robię. Studiuję mam 24 lata. Nie mam jednak chłopaka, ani takiej grupki znajomych , do kórej mogłabym spontanicznie napisać, wyjść. Prawie każdy w związku lub zajęty. Ja też mam dużo roboty, ludzie myślą,że jestem pilną studentką ( jestem) że czas poświęcam tylko na naukę. A ja właśnie mam problem z przystosowaniem się do rzeczywistości.
W liceum i na początku studiów nie miałam problemu ze znajomymi i z chłopakami. Byłam młoda, nie zwracałam uwagi np na wykształcenie, na to jak ktoś wygląda.Chodziło o to, żeby dobrze spędzić czas.
Jednak na 3 roku studiów pojechałam na rok za granicę na erazmusa. Pojechałam tam sama. Musiałam się sama ogarnąć, być odpowiedzialna za siebie. Nie był to taki normalny imprezowy erazmus. Ja uczyłam się 6 razy w tygodniu, szkoła była dość trudna, ludzie skupieni. Ale właśnie. Ludzie. I tu jest problem. Poznałam fantastycznych ludzi, otwartych, widziałam jak różni się życie w moim mieście od tego tam. ( wylądowałam w wielkiej metropolii). Widziałam jak oni żyją, jakie mają możliwości, jakie panują stosunku student-profesor, jaka jest inna mentalność. Bardzo szybko wkręciłam się w to towarzystwo, lubili mnie, ja ich. Fajnie spędziłąm cały rok. Uważam, że była to jedna z najlepszych przygód w moim życiu jak do tej pory.