zostać czy wyjechać? - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » zostać czy wyjechać?

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 10 ]

1 Ostatnio edytowany przez strzala_ (2015-01-15 17:40:40)

Temat: zostać czy wyjechać?

Cześć,
jestem osobą dość otwartą. Niby lubię to co robię. Studiuję mam 24 lata. Nie mam jednak chłopaka, ani takiej grupki znajomych , do kórej mogłabym spontanicznie napisać, wyjść. Prawie każdy w związku lub zajęty. Ja też mam dużo roboty, ludzie myślą,że jestem pilną studentką ( jestem) że czas poświęcam tylko na naukę. A ja właśnie mam problem z przystosowaniem się do rzeczywistości.
W liceum i na początku studiów nie miałam problemu ze znajomymi i z chłopakami. Byłam młoda, nie zwracałam uwagi np na wykształcenie, na to jak ktoś wygląda.Chodziło o to, żeby dobrze spędzić czas.
Jednak na 3 roku studiów pojechałam na rok za granicę na erazmusa. Pojechałam tam sama. Musiałam się sama ogarnąć, być odpowiedzialna za siebie. Nie był to taki normalny imprezowy erazmus. Ja uczyłam się 6 razy w tygodniu, szkoła była dość trudna, ludzie skupieni. Ale właśnie. Ludzie. I tu jest problem. Poznałam fantastycznych ludzi, otwartych, widziałam jak różni się życie w moim mieście od tego tam. ( wylądowałam w wielkiej metropolii). Widziałam jak oni żyją, jakie mają możliwości, jakie panują stosunku student-profesor, jaka jest inna mentalność. Bardzo szybko wkręciłam się w to towarzystwo, lubili mnie, ja ich. Fajnie spędziłąm cały rok. Uważam, że była to jedna z najlepszych przygód w moim życiu jak do tej pory.