Koleżanka - Kraków :) - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » POZNAJMY SIĘ ... » Koleżanka - Kraków :)

Strony 1 2 Następna

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 1 do 65 z 91 ]

Temat: Koleżanka - Kraków :)

Cześć. Jestem tu nowa ale forum śledzę od jakiegoś czasu. Mam 20 lat, studiuję, jestem z Krakowa. Chętnie poznałabym kogoś do pogadania czy to przez internet czy spotkanie 'face to face' na jakąś kawę, piwko big_smile. Pomimo że mam koleżanki to czasami, jak chyba każdemu, doskwiera mi samotność. Wychodzę z założenia, że fajnych ludzi do spędzenia czasu nigdy za wiele więc postanowiłam napisać tutaj, a nuż się ktoś znajdzie smile. Niestety nie mam jakiegoś konkretnego hobby, cały czas go poszukuję sad ale lubię pooglądać dobre dramaty, wybrać się na koncert, potańczyć w klubie bądź przeczytać jakąś wciągającą książkę. Moim noworocznym postanowieniem jest wybrać sie na siłownie i do wakacji ujędrnić dolne partie ciała big_smile więc jeżeli jest na sali ktoś kto jest obeznany w temacie i byłby chętny pomóc to również zapraszam do kontaktu smile

Zobacz podobne tematy :

2

Odp: Koleżanka - Kraków :)

Witam smile

czesc wszystkim smile mam mega duzego dola... dzisiaj oddalam pierscionek bylem narzeczonemu.. nie wiem co mam zrobic mam mieszane mysli .. chyba nie chce dluzej trwac w tym patologicznym zwiazku..  jestem tu bo tak naprawde licze na to ze ktos z boku pomoze mi albo naswietli mi ta cala sytuacje inaczej sad

4

Madzia2133 jesteś?potrzebujesz pogadac to jestem..potrafię sluchac i jak nede potrafiła doradze

5

Hej Aga smile.
Madzia, napisz coś więcej, załóż wątek a na pewno ktoś Ci pomoże smile

6

Cześć smile

7

Cannea hej :)obliviate heej smile

8