Agresja w rodzinie i porady rozwodowe - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » PRAWO , ODSZKODOWANIA , FINANSE , UBEZPIECZENIA » Agresja w rodzinie i porady rozwodowe

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 3 ]

Temat: Agresja w rodzinie i porady rozwodowe

Witam!

Jestem 20-letnim studentem i chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa rozwodowa, ponieważ mama dostała z sądu list, że ojciec złożył podanie o rozwód bez orzekania o winie. Ze względu na to że w tym roku przebywam na wymianie zagranicznej we Włoszech, chciałbym wiedzieć ile razy będę musiał się stawiać na rozprawie rozwodowej. W domu sprawa wygląda tak, że mieszkamy wszyscy razem: ja, 18-letni brat (uczeń liceum klasy maturalnej-będzie startował na studia), 9-letnia siostra, mama i ojciec. Ojciec od wielu lat był bardzo agresywny, bił całą rodzinę od kiedy pamiętam, był bardzo okrutny, używał wulgaryzmów, jednak przy obcych osobach był zawsze bardzo szarmancki, miły, łagodny. I dlatego moja mama chce rozwieźć się z orzeczeniem o wyłącznej winie mojego ojca, tym bardziej że jest on bardzo mściwy oraz złośliwy, i podejrzewam, że z czystej złośliwości chciałby potem uzyskać wyłączną opiekę nad moją siostrą. Na 24 listopada mają wyznaczony termin pierwszej rozprawy i nie wiem czy powinienem być wtedy obecny. Jak zmienić to żeby można się było rozwieźć z orzeczeniem o winie? Czy mama musi wnieść kolejny wniosek, czy po prostu na tej rozprawie jakoś to musi zasygnalizować sędziemu? Nie wiem czy mamy wystarczająco dużo silnych dowodów, głównie to będą nasze zeznania (bardzo wiele sytuacji, bicie, wyzywanie, pourywanie lusterek w aucie mamy, wyjazd z kolegą nad morze w momencie gdy brat zmagał si