Okłamywanie - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 21 ]

Temat: Okłamywanie

Witam,

Chciałam przedstawić swój problem, ponieważ potrzebuję rad. Ja sama już nie wiem co mam myśleć o tym wszystkim i jaką decyzję podjąć.

Jestem z moim chłopakiem dwa lata w związku. Jesteśmy szczęśliwą parą, mieszkamy ze sobą, dogadujemy się, nie nudzimy  się ogólnie generalnie wszystko jest ok. Jednak jest problem, który ciągle do nas wraca. Zanim zaczęliśmy być razem i już w trakcie związku oboje paliliśmy papierosy. Później poszliśmy na pierwszy rok studiów i zmieniłam swoje poglądy całkowicie co do palenia (studiuję kierunek medyczny dlatego ta zmiana poglądów). Tak więc problem pojawił się jakieś 6-7 miesięcy temu gdy ja rzuciłam palenie i poprosiłam również swojego chłopaka, aby to zrobił. Po naszych rozmowach zgodził się, sam nawet stwierdził, że beznadziejnie jest palić (też studiuje kierunek medyczny) bo sami widzimy w szpitalu konsekwencje. Jednak było już kilka sytuacji gdzie nakryłam go na paleniu mimo, że mówi, że on nie potrzebuje palić, że już nie czuje potrzeby. Problem jest w tym, że on mnie okłamuje gdzie ja ani razu mu nie powiedziałam nic typu "albo przestaniesz palić od jutra albo koniec itp", było odwrotnie powtarzałam mu że może na mnie liczyć, żeby był ze mną szczery bo nie będę przecież go terroryzować i karać, że pomogę mu i w ogóle. Te sytuacje nie zdarzały się często, było ich kilka przez ten czas za każdym razem, gdy wracaliśmy do naszego rodzinnego miasta. Ja nie mam nic przeciwko, żeby zapalił gdzieś tam raz na jakiś czas z kolegami, ale on i tak mnie okłamuje. Nie rozumiem tego, ponieważ chciałabym żebyśmy byli wo