Drogie Forumowiczki,
Czy któraś z Was wie jak powinno wyglądać formalnie zawiadomienie szefostwa o mobbingu w miejscu pracy?
Czy ustne informacje wystarczą czy należy napisać i w jakiej formie?
Sytuacja jest taka:
- Obecnie przebywam na L4 ze względu na atmosferę w pracy
- Od wielu miesięcy w pracy są sytuacje, które współpracownicy chcąc ukryć a ja jestem za ich ujawnieniem. Wiążą się one z łamaniem praw pracowniczych jak i z łamaniem prawa w ogóle. Koledzy wiedząc, że chcę powiadomić szefostwo stosują mobbing ( mają na celu podważenie mojej wiarygodności) przedstawiając mnie w bardzo niekorzystnym świetle. Problem w tym, ze szef wie o wszystkim, ale widać podjął decyzję, żeby "zamieść sprawę pod dywan". Ja się z tym nie zgodzę i chcę zgłosić sprawę do PIP i sądu pracy.
Jak mam zabezpieczyć swoje interesy i jak powinno brzmieć takie oficjalne zawiadomienie? Czy kieruję je tylko do szefa czy muszę zawiadomić od razu kogoś jeszcze?
Proszę o pomoc.