Samotna - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!


Forum Kobiet » PSYCHOLOGIA » Samotna

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 17 ]

Temat: Samotna

Witam! Jestem tutaj pierwszy raz na tym forum i postanowiłam napisać. Nie wiem od czego tu zacząć... Może  zacznę od tego, że jestem osobą niepełnosprawna (mam 26 lat) od urodzenia nie miałam łatwo i do dzisaj tak jest. Otóż od urodzenia miałam kilkanaście operacji wogóle większość swojego  dzieciństwa spedziłam w szpitalach. Dzięki determinacji i wytrwałości moich rodziców jestem jaka jestem chociaż lekarze mi nie dawali mi szans na chodzenie. Chciałabym z kimś pogadać. Bardzo się czuje samotna... Pozdrawiam.

Zobacz podobne tematy :
Odp: Samotna

A co Ci dolega? (jeśli mogę spytać oczywiście) smile
Pozdrawiam

3

Odp: Samotna

choruje na Artrogrypoza zobacz sobie na internecie.

4

Odp: Samotna

Witaj!
Bardzo mi przykro, że masz takie problemy, że jesteś chora. Jeżeli masz ochotę to napisz do mnie. Porozmawiamy. Poznamy się. Może uda nam się stworzyć przyjaźń. Mimo, że nie choruję to również czuję się samotna i źle mi. Czytając Twoją krótką wypowiedź poczułam się głupio, ponieważ narzekam, a przecież ludzie mają większe problemy niż moje. Fajnie byłoby też się spotkać, jeżeli miałabyś ochotę. Z Jakiego miasta pochodzisz? smile Na głębsze tematy możemy porozmawiać przez GG albo maile

Do usłyszenia!

5

Odp: Samotna

hej! no pewnie ze mozemy sie poznac:) ja mieszkam na wsi. Jesli chodzi o gg to nie uzywam. Ale mam e-mail jak chcesz to moge ci podac. A jak masz na imie? Ja Ewelina. Oprocz mojej choroby to mam inne problemy:(

6

Odp: Samotna
ewela12 napisał/a: