Przezroczysta - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » SAMOTNOŚĆ » Przezroczysta

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 9 ]

1

Temat: Przezroczysta

Czas coś skrobnąć .... bo tylko wertuje post za postem. .a a w głowie ciche głosy podpowiadają "  ej ej to tak jak u mnie"
Dzisiaj natknęłam się na artykuł o tym że "największe szanse na ułożenie sobie życia osobistego mają Panie w okresie studiów, lub tuż po nim"chwila namysłu, zaraz zaraz ja już dawno jestem po studiach i co teraz? będę sama ...
Mój otaczający krąg przypadkowych ludzi sprawia , że zaczynam tak myśleć:// Codziennie pokonuje ta samą trasę do pracy ?. tylko krajobraz się zmienia. A ?rycerza? jak nie było tak nima:/ Większość waszych wpisów z odpowiedzią brzmi ? SPOKOJNIE NA PEWNO KOGOŚ SPOTKASZ, NA WSZYSTKICH PRZYCHODZI PORA? Właśnie, a co będzie jak nie spotkam i samotność będzie mi towarzyszyć do końca życia? Z jednej strony to straszne być samej. W końcu jesteśmy rasą która lubi żyć w stadzie. Głownie chodzi mi o kwestie przytulenia się do kogoś poczucia te 36,6 obok siebie , poczucia bezpieczeństwa:(
Ok, mam dużo czasu, mogę robic to co cche ale przychodzi taki moment ,że zaczyna być mi nudno wolność i chodzenie bez celu zaczyna być męcząca ?. nie siedzę w domu. non stop gdzieś wychodzę, korzystam  z przywilejji bycia singlem czyli z niezależności.
Znajomi non stop wrzucają zdjecia ze swoimi dziećmi i zaczynam mieć wątpliwości czy nie mam w grupie znajomych żłobka://
Chyba to mnie dobija upływający czas i wiek kiedy przychodzi pora ,że czas na mnie na budowanie życia z kimś. Presja znajomych rodziny i powtarzajace się pytania a ?to ty nie masz nikogo?? Ehhh...