Cześć,
jestem 23-letnią dość inteligentną, zabawną i przebojową dziewczyną, która szuka koleżanki, z czasem przyjaciółki.
Szukam osoby, z kim mogłabym wybrać się czasem do kina, na spacer, dobrą kawę albo w innych mniej lub bardziej kulturalnych celach. Jestem w związku i nie szukam osoby, do wspólnego doświadczania przyjemności oprócz towarzyskiej.
Co o mnie? Jak widać jestem dość bezpośrednia. Cenię sobie szczerość, poczucie humoru i odrobinę inteligencji, która pozwoli Nam nawiązać konwersację składającą się również ze zdań złożonych.
Jestem studentką prawa, od niedawna praktykującą też tę ciekawo-nieciekawą dziedzinę. Mam kilka swoich pasji, które kiedyś dość mocno zajmowały mój umysł. Fascynuje i zniewala mnie muzyka poważna. Szczególnie uwielbiam Szymanowskiego, Ravela, Debussy'ego i Beethovena, choć często sięgam też po muzykę bardziej współczesną. Kocham sztukę, choć rzadko zdarzają się wystawy, które mnie urzekają. Cenię sobie Lebensteina, Fangora, Hasiora, Strzemińskiego i jeszcze kilku innych. Lubię dobrą literaturę. Prousta, Bernharda i Gombrowicza w szczególności, choć nie wiem dlaczego to przegrywają oni ostatnio z amerykańskimi serialami tj. Mad Men czy Castle. Lubię wizualizację i filmy w związku z tym też. Wolę starych reżyserów i stare filmy. Nie wiem czy to kwestia mojego regresywnego gustu czy może czegoś innego. Fellini, Pasolini, Bergman, Bunuel, Tarkowski to mój świat, natomiast Bela Tarr czy Lars von Trier nie za bardzo... Przepraszam, za tę nędzną wyliczankę, ale gdybym zaczęła opisywać każdego twórcę, to tym bardziej nikt by tego nie przeczytał.
Nie jestem jednak aż tak bardzo zadufana, jak to można ocenić patrząc na powyższy akapit. Tylko trochę. Nie jestem też aż tak bardzo przeintelektualizowana. Czasem po prostu lubię z kimś posiedzieć rozmawiając o bardziej przyziemnych kwestiach albo złośliwie śmiejąc się ze źle ubranych warszawiaków.