Interakcje obniżające skuteczność tabletek antykoncepcyjnych. - Netkobiety.pl

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.pl! To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Otrzymasz tutaj wsparcie oraz porady użytkowniczek forum! Zobacz jak wiele nas łączy ...

Szukasz darmowej porady, wsparcia ? Nie zwlekaj zarejestruj się !!!

Forum Kobiet » ANTYKONCEPCJA HORMONALNA ORAZ NATURALNA » Interakcje obniżające skuteczność tabletek antykoncepcyjnych.

Strony 1

Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź

Posty [ 2 ]

1

Temat: Interakcje obniżające skuteczność tabletek antykoncepcyjnych.

Kochane!

Jestem studentką ostatniego roku farmacji na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu i poszukuję chętnych dziewczyn/kobiet stosujących tabletki antykoncepcyjne do wzięcia udziału w badaniu ankietowym do mojej pracy magisterskiej pt. ?Występowanie interakcji z doustnymi preparatami hormonalnymi u pacjentek?

Chciałabym zwrócić Waszą uwagę na problem interakcji mogących potencjalnie zmniejszać lub w zupełności znosić działanie antykoncepcyjne niektórych preparatów i w tym celu potrzebuję Waszej pomocy smile

Jak możesz pomóc:
? Roześlij zaproszenia lub link do ankiety swoim znajomym i bliskim

Co należy zrobić:
? wypełnij ankietę internetową (12 krótkich pytań)
? odbierz e-mail z formularzem
? pod koniec każdego miesiąca wypełnij formularz lekowy i odeślij (kilka razy)

Co możesz z tego mieć:
? profesjonalną analizę interakcji Twoich tabletek antykoncepcyjnych
? konsultację na temat nurtujących Cię pytań w tym temacie
? ogromną wdzięczność przyszłej farmaceutki smile

Ankieta dostępna na:
moje-ankiety.pl
tytuł: Występowanie interakcji z doustnymi preparatami hormonalnymi u pacjentek

Facebook
tytuł: Badanie ankietowe dot. doustnej antykoncepcji hormonalnej

wiadomość e-mail
wystarczy wysłać pustą wiadomość, a w odpowiedzi wyślę link do ankiety

Przebieg badania: