Witam
To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość
Kolega podpowiedział mi pomysł zrobienia miłosnej laleczki voodoo, bardzo mnie zainteresował ten pomysł zwłaszcza, że powiedzmy jestem nieszczęśliwie zakochana. Nie znam się na tych sprawach ani na ezoteryce czy czymś takim i dokładnie nie wiem jak mam teraz postępować z tą ową laleczką przypominającą mojego "chłopaka". Mógłby ktoś mi pomóc ??
Jeśli się nie znasz, to się za to nie bierz.
Ja tam nie wierzę w takie rzeczy, ale uważam że nie ma co kusić losu i robić czegoś o czym nie ma się pojęcia
Co jak pomylisz "zaklęcia", albo wbijesz igłę nie tam gdzie trzeba?
no właśnie ja nie chce wbijać nigdzie igieł hmm zrobiłam tą laleczkę już więc raczej tak poprsotu nie mogę z tym skończyć.
Be careful what you wish for - coś zaczarujesz i potem się odfaeta nie uwolnisz;P. A tak na marginesie: nie wierzę w żadne voodoo, ale jak Ci to humor poprawia:)
niestety nic mi humoru nie poprawia chłopak z którym zerwałam miesiąc temu NAGLE "znalazł" sobie laskę a ta laska to mój "wróg" o którym on wiedział. CHłopak nadal chce ze mną utrzymywać kontakt. Kocham go wiem że ta żałosna laleczka voodoo nic nie da pewnie ale trzymam sę już wszystkiego
mówiłam mu już co do niego czuje i że chciałabym spróbować na nowo, on powiedział że o tym pomyśli
boje się że i tak to nic nie da...
niestety nic mi humoru nie poprawia
chłopak z którym zerwałam miesiąc temu NAGLE "znalazł" sobie laskę a ta laska to mój "wróg" o którym on wiedział. CHłopak nadal chce ze mną utrzymywać kontakt. Kocham go wiem że ta żałosna laleczka voodoo nic nie da pewnie ale trzymam sę już wszystkiego
mówiłam mu już co do niego czuje i że chciałabym spróbować na nowo, on powiedział że o tym pomyśli
boje się że i tak to nic nie da...
Oj zawiedziona, zawiedziona... ani laleczki voodoo, ani zaklęcia nie pomogą, jak dwoje dzieciaków wejdzie sobie w drogę.